Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A nehubnu a nehubnu..
#11
Dobrý den,

ano, počítá se to na váhu s tím, že v tom vrcholu vlny by mělo být max. 4 g sacharidů na kilo váhy. Tzn., ve vašem případě max. 250 g sacharidů ve špičce. Takže bych to vlnění viděl někde na 250-200-100-50 během 4 dnů. Nevím, jestli si hlídáte tuky, ale to je poměrně zásadní věc. Zkuste je držet na nějakém minimu. Jednoduše to udržíte potravinami, které neobsahují víc než 6 g tuku na 100 g výrobku. Taky nevím, jaká je vaše pohybová aktivita. 3x týdně kolik? 20 min? 30, 40? Těch 40 minut by mělo být minimum. Zkuste to takhle držet 14 dní a pak klidně napište.
Odpovědět
#12
(23-02-2018, 21:59)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,

ano, počítá se to na váhu s tím, že v tom vrcholu vlny by mělo být max. 4 g sacharidů na kilo váhy. Tzn., ve vašem případě max. 250 g sacharidů ve špičce. Takže bych to vlnění viděl někde na 250-200-100-50 během 4 dnů. Nevím, jestli si hlídáte tuky, ale to je poměrně zásadní věc. Zkuste je držet na nějakém minimu. Jednoduše to udržíte potravinami, které neobsahují víc než 6 g tuku na 100 g výrobku. Taky nevím, jaká je vaše pohybová aktivita. 3x týdně kolik? 20 min? 30, 40?  Těch 40 minut by mělo být minimum. Zkuste to takhle držet 14 dní a pak klidně napište.

Dobrý den děkuji moc za odpověď a radu. ok zkusím to , na tom páse jsem kolem 50- 60 minut. tuky se snažím taky co nejmíň  ještě jednou moc děkuji a přejí hezký den Jana
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)