Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plynatost po proteinu.
#1
Dobrý den pane Vacek. Vím, že to asi není zrovna úplně vhodné se bavit o tomhle problému, ale já už nevím jak dál. Už více než čtrnáct dní používám proteiňáky Extrifit High 80 s příchutí oříšek a pistácie a Palatinox. A vždy tak po půl hodině užití těchto proteiňáků a té palatinózy nastane u mě až několikahodinová hnilobná plynatost. Nevíte, kde by mohl být problém? Mamce jsem udělal do skleničky taky proteiňák High 80, a tá žádné problémy s plynatostí vůbec neměla. nevíte tedy, kde by mohl být problém? Já už jsem z toho zoufalý.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

možná vaše tělo potřebuje vyšší zpracování proteinu- od CFM výš. Nebo nemáte ještě zpracované jídlo, proteiny z minulého chodu, možná vám nesedí Palatinox, nepíšete, jestli to dělá po samotném proteinu. Atd.. Těch příčin může být víc. A vůbec není špatný nápad dát jednodenní detox. Svaly vám nespadnou, nebojte se. Zato se vyčistí střeva od přebytků bílkoviny a bude se lépe trávit.
Odpovědět
#3
A myslíte si pane Vacek, že to mohlo být tím, že proteiňák High 80 z jedné odměrky jsem ředil pouze sto mililitry vody. Teď jsem dal jednu dávku do tříset mililitrů vody, a zdá se, že plynatost zmizela. je tedy možné, že to mohlo být zrovna tím?
Odpovědět
#4
Jasně že jo, určitě. Proto je tam napsané, že by se měla dávka rozpustit min. ve 200 ml vody.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)