Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co po tréninku?
#1
Dobrý den.
Snad nebudu opakovat něco, co už se tady do hloubky řešilo, ale zkusím se zeptat... Kromě suplementace, co od Vás používám (Isobeef, creatin, Aminofree, nějaké nakopávače, vit. C, V52), používám BCAA během a po cvičení a během 15 minut po tréninku i Hero s jednou odměrnou glutaminu. Je to spíše kombinace do objemu? Je vhodné Hero doplnit i dextrózou (kvůli rychlému navýšení glykogenu)? A bylo by vhodnější v dietě nahradit Hero "běžným" proteinem + glutamin, creatin a BCAA (v podstatě podobné jako Hero, ale bez rychlých cukrů)?
Děkuji.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

nemusí to být jen do objemu. Klidně ho dejte i v dietě. Jenom nesmíte zapomenout na ty sacharidy v něm obsažené a započítat je do celkového příjmu. Takže pokud nemáte striktní nulu, klidně ho užívejte.
Jinak k těm doplňovačkám. Hero je celkem vyvážený mix všem proregeneračních látek. Kdybychom měli pocit, že je tam potřeba víc dextrozy, než tam je, dali bychom ji tam. Nějaká extra porce je úplně zbytečná a narušila by ten proces přecházení z rozličných sacharidů na druhé od nejrychlejších po pomalé. Glutamin tam je taky, jestli ho chcete ještě navýšit, budiž.
Odpovědět
#3
Takže po cvičení nechám samotné BCAA a potom Hero. Glutamin a creatin můžu dát třeba před spaním?

Děkuji.
Odpovědět
#4
Ale proč? Dejte po tréninku Hero. To je udělané tak, aby se užíval po tréninku a je v něm vše potřebné.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)