Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otlačená krční páteř + suplementace
#1
Ahojky, začínám se cvičením v posilovně (4.týden) a měla bych 2 otázky.
1) Chtěla jsem si zkusit dřepování  s tyčí, ne jen jednoručkami, ale nějak jsem si otlačila tyčí nejspíš krční páteř, 3 dny mně pekelně bolelo za krkem. Je to špatnou technikou nebo doporučujete použít třeba ručník ? Smile
2) Druhá otázka se týká vitamínů. Cvičení v posilce je pro moje tělo teď docela nezvyk, začínám s nějakou zátěží (dřív jsem cvičila, ale doma) a jsem taková celkově unavenější. Dá se to nějak zlepšit vitamíny či jinými suplementy? Beru jen protein. Taky jsem si všimla, že se mi po cvičení nohou občas udělají malé nenápadné modřinky.
Děkuji Smile
Odpovědět
#2
Dobrý den,
tak tedy za 1) To je normální :-) Tělo na to není zvyklé, není tam žádné maso, tak to tlačí na páteř. Pokud cvičíte s malou vahou, předpokládám, že ano, cvičte s tyčí. Ze zvyšující vahou tam omotejte slabý ručník, aby to tolik netlačilo.
2) Těch příčin unavenosti může být celá řada, od adaptace na trénink, po malý příjem energie. Samozřejmě v tom může hrát roli i malý příjem vitaminů a minerálů. Pokud žádné neužíváte, doporučuji vám V52, https://www.extrifit.cz/cs/eshop/kategor...a-mineraly , který je sestaven pro silové sportovce. Příjem těchto látek je hodně podceňovaný, takže by se měly brát tak, či onak.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)