Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ranní kardio+ trénink odpoledne
#1
Dobrý den, mám dotaz jsem v dietě a asi 30 min po probuzení jdu na 30 minut na kardio( pás či steper) ve střední intenzitě poté jdu domu a teprve potom si dám snídani vetšinou bud 6vajec(jen 2 žloutky)+ kečup+ 2x racio chléb a nebo občas 80g vloček s proteinem a skočiří, a následně za 5 hodin jdu na normální trénink o délce 60-75 min. Myslíte si že je to lepší dělat kardio takhle ráno a až pak snídat nebo to mám dát dohromady trénink a po něm kardio díky za odpověd.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

je lepší dělat kardio takto po ránu, ale určitě bych dal po probuzení nějaké Aminokyseliny na ochranu svalové hmoty. Mohlo by se taky stát, že budete prvotně pálit svaly a pak až tuk. Jíst až 1,5 hodiny po tělesné aktivitě je dost pozdě.
Odpovědět
#3
(02-08-2016, 10:17)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,

je lepší dělat kardio takto po ránu, ale určitě bych dal po probuzení nějaké Aminokyseliny na ochranu svalové hmoty. Mohlo by se taky stát, že budete prvotně pálit svaly a pak až tuk. Jíst až 1,5 hodiny po tělesné aktivitě je dost pozdě.

Dobrý den, po dobu ranní kardio piji bcaa+glutamin zhruba 7g od obojího, jak to myslíte hodinu a pul po je pozdě? pokud odcvičím normální odpolední trénink napřiklad zad tak do 10 min doplním bcaa+glutamin a hned za dalších 10 min odměrku High80 rozmixovanou s jablkem a po tomto drinku jím zhruba za 1,5h to je pozdě myslíte??
Odpovědět
#4
Dobrý den,
tak ta informace o popíjení BCAA prve nezazněla. Nicméně i tak bych je dal po probuzení, ne až při kardiu.
A jak to myslím s tou 1,5 hod? Cituji první příspěvek: "asi 30 min po probuzení jdu na 30 minut na kardio( pás či steper) ve střední intenzitě poté jdu domu a teprve potom si dám snídani" Což je i s tou cestou, přípravou jídla atd... 1,5 hodiny, kdy nemáte příjem živin. Opakuji, předtím jste nic o BCAA nepsal.
Odpovědět
#5
(03-08-2016, 07:37)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,
tak ta informace o popíjení BCAA prve nezazněla. Nicméně i tak bych je dal po probuzení, ne až při kardiu.
A jak to myslím s tou 1,5 hod? Cituji první příspěvek: "asi 30 min po probuzení jdu na 30 minut na kardio( pás či steper) ve střední intenzitě poté jdu domu a teprve potom si dám snídani" Což je i s tou cestou, přípravou jídla atd... 1,5 hodiny, kdy nemáte příjem živin. Opakuji, předtím jste nic o BCAA nepsal.

Dobrý den, ano máte pravdu blbě jsem to napsal a ted se konečně chápeme děkuji za váš názor přeji pěkný zbytek dne Radek.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)