Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kdy konzumovat protein
#1
Dobrý den, je vhodné konzumovat proteinový nápoj ihned po tréninku? četl jsem rady, že vhodné to je až tak za 1-2 hod. , není tedy lepší si jej dát před tréninkem? snažím se v tom nějak vyznat, ale začíná se mi v tom dělat nějak zmatek, jelikož každý doporučuje něco jiného.
Kdy je tedy nejvhodnější konzumovat protein? a bylo by vhodné ihned po tréninku jíst proteinovou tyčinku či ovoce?

Moc děkuji za Vaši odpověď.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

čím déle to budete dělat, tím rychleji zjistíte, že kulturistika je soubor protichůdných doporučení. Každý vám doporučí vlastní zkušenost, která mu vyhovuje, ale která může být diametrálně odlišná od druhého.
Každopádně nějaké věci jsou shodné. Po tréninku je vhodné dodat klíčové suroviny pro růst svalů. A to relativně rychle. Ty klíčové suroviny jsou bílkovina a sacharidy. Proto se po tréninku doporučuje co nejrychleji stravitelná bílkovina typu Hydro 77 https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/hydro-77-dh12 , nebo rovnou aminokyseliny, což je naštěpená bílkovina. A to společně se sacharidy na doplnění glykogenu atd..
Anebo se využívají speciální multikomponentní produkty, obsahující naprosto vše potřebné. Viz. Hero: https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/hero
Protein před tréninkem se doporučuje leda nějaký ultra stravitelný, ve formě aminokyselin, nebo max. Hydro DH32. Určitě ne nějaký normální, který vám akorát bude ležet při tréninku v žaludku.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)