Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Protein po cvičení (do diety)
#1
Question 
Dobrý den,
nevím si moc rady s výběrem vhodného proteinu.
Chodím do posilovny 3x-4x týdně a protein chci užívat po cvičení asi kolem 16:00 - 17:00 a v 18:00 mám večeři.
Chci se zeptat, který protein je vhodný i do diety, uvažuji o Hydro 77, ale často zde čtu,že doporučujete Hydro Iso 90, tak se chci zeptat jaký je v těchto dvou produktech rozdíl a zda je nějaký zásadně lepší.
Jsem dívka a mám 50kg a měřím cca 170cm. Posiluji hlavně pro udržení dobré kondice, chci vyrýsovat svaly, ale zase to moc nepřeháním.

Předem Vám moc děkuji za odpověď.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

Hydro Iso má méně tuku a sacharidů než Hydro 77. To je ten důvod, proč do diety doporučuji raději Hydro Iso.
Odpovědět
#3
(26-03-2016, 21:34)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,

Hydro Iso má méně tuku a sacharidů než Hydro 77. To je ten důvod, proč do diety doporučuji raději Hydro Iso.

Děkuji. Je ten rozdíl nějak radikální, že by Hydro 77 byl do diety nevhodný? Přijde mi lepší tím,že má hydrolýzu DH12 a Hydo Iso jen 8.
Odpovědět
#4
Není to radikální, to určitě ne. Hydro je velmi vhodná protein do diety. Jenom říkám, že já osobně bych zvolil Hydro Iso. Sabina třeba pije jenom Iso 90, no a Vojta Koritenský jde od 77 po DH32 na závěr diety. Zásadní chybu neuděláte ani s jedním.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)