Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jídlo před tréninkem
#1
Dobrý den chtěl bych se zeptat v jakou dobu ideálně jíst před tréninkem
Jedná se o dietní fázi většinou jím 250g kuřecího a 50g rýže basmati 3 hodiny před tréninkem + dávám ještě cca 16g BCAA 30 min před výkonem.
Je to správně? nebo jsou 3 hodiny už moc dlouho? Děkuji za odpověď.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

v dietě je podstatný celkový příjem stravy počas celého dne. Jestli je jedno jídlo 3 hod před tréninkem, 2,5, nebo 1 hodinu 45 minut, si myslím, že je vcelku jedno. Záleží spíš na vás. Na tom, jak to vyhovuje vám. Já osobně nesnáším pocit hladu při tréninku, takže bych ten odstup měl menší, ale jak říkám, záleží na vás.
Odpovědět
#3
Ahoj Sidll, z mého hlediska i z osobních zkušeností já například jdu na trénink s mírním hladem. Za prvé to dělám i z toho důvodu, že před tréninkové suplementy se rychleji vstřebají do krve a následně do svalů. Při cvičení se pak necítím plně a po chvilce na jídlo nemám ani pomyšlení a jen se plně soustředím na trénink. Dále si myslím že je lepší udržovat veškerou krev ve svalech a nenechávat žádnou v žaludku kvůli trávení. Moje suplementy před tréninkem jsou aminofrre 1 x odměrka, hell-gel, nebo agrezz, tableta synefrinu a carnigel. V průběhu tréninku piju Instantní BCCA - 10g, glutamin - 15g. Hned po tréninku aminofree, HYDRO, vitamín C a minerály V52.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)