Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hubnutí a nabírání svalové hmoty
#1
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak mám správně upravit jídelníček, když se snažím pár kilo zhubnout, ale zároveň nabrat svalovou hmotu.
Dal jsem na radu známého a po tréninku užívám WHEY 80. Wink

Děkuji za odpověď a přeji příjemný den.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

no... :-) To je asi tak na 3 A4 textu.
Mrkněte sem: https://www.extrifit.cz/cs/blog/clanok/j...jidelnicek
A potom asi na dalších 6 článků na toto téma, které tu máme.
Odpovědět
#3
Dobrý den,

Chci se zeptat jestli je LONG 80 vhodná varianta proteinu pokuď chci odbourat tuk a zároveň nabírat svalovu hmotu. Chi užívat protein po cvicení a před spaním.

Dekuji
Odpovědět
#4
Dobrý den,

ono to vždy záleží na celkové skladbě stravy, ne na jednom produktu. Všeobecně se do diety doporučuje něco s nižším obsahem sacharidů a tuků, takže spíš Hydro Iso 90 https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...te-90-2-kg nebo Iso 90 https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...stant-whey nebo Isobeef https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/isobeef ALE! Pokud budete užívat protein jako náhradu jídla, což v dietě doporučuji, tak je LONG skvělá volba.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)