Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volba suplementů
#1
Dobrý den,
chtěl bych poradit s výběrem suplementů. Měřím necelých 180cm, vážím 82.5kg (redukuji na 79-80kg). Do fitka chodím 4-5x týdně, do toho ještě 4-5x týdně běhám (70-80km týdně) + další doplňkové sporty, které dělám už méně pravidelně. Je toho dost, ale tak když je čas  Wink
Můj dotaz tedy zní, co byste mi doporučili, abych si udržel svaly, nabral nějakou tu sílu a přitom nepřibíral. Mám na mysli rozložení suplementů mezi tréninky a počas dne (bcaa, glutamin, protein). Vitamíny a minerály mám již zajištěné. 
Doteď jsem to měl tak, že jsem před aktivitou dal bcaa, po aktivitě glutamin + protein = celé 2x jak po běhání, tak hlavně po fitku. Vaše výrobky mne zaujali, zejména Hero na regeneraci, tak jestli byste mi nenavrhli nějaké to řešení od Vás. 
Děkuji.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

vaše priority jednoznačně ukazují na produkty, které zajistí dobrou regeneraci a dodají dostatek stavebních látek. Je jasné, že vás musel zaujmout Hero, protože to je špičkový produkt z kategorie All in One. Hero tedy užívejte v jedné odměrce po tréninku ať už silovém, tak aerobním. Doporučuji také užívat buď BCAA Instant a to 2 odměrky během aktivity, nebo Aminofree Peptides v jedné odměrce během tréninku, nebo bezprostředně předtím. Všeobecně vzato Aminokyselinami, nebo BCAA nešetřete, protože jsou velmi efektivní na poli regenerace.
Co se týká proteinů, doporučil bych vám nějaký z řady Hydro, protože se mi zdá, že těch aktivit máte hodně a lehce stravitelný protein by pro vás byl ideální.
Při tom běhání doporučím ještě Express gel, který dodá slušnou dávku energie během výkonu.
Odpovědět
#3
Děkuji za rychlou reakci.
No, opravdu se vám to nezdá, aktivit je spousta. Na energetické gely bych zapomněl (kupuji je vždy "narychlo" před závodem), při závodech nebo během delších tréninků přijde vhod, když jich pár bude doma Smile
Hero je podle toho, co jsem se o něm dočetl, opravdu pecka. Jsem na něj opravdu zvědav.
Aminofree peptides jsem přehlédl, dle složení opět něco, co se bude 100% hodit během přípravy.

Ještě bych se zeptal na denní příjem bílkovin. Při těch 80kg, které do dvou týdnů objeví na váze, kolik bych jich měl denně přijmout? 130-150?
Odpovědět
#4
Takové všeobecné doporučení pro lidi, co chtějí přibrat něco svaloviny, je 2 gramy na kilo váhy. Tzn, 160 gramů na den. S tím, že den před běžeckými závody bych tu dávku znatelně snížil, ale to asi víte.
Odpovědět
#5
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaké suplementy užívat, když chci zmenšit břicho, ale nabírat svalovou hmotu. Mám 94 kg a větší břicho chci ho sundat ale zároveň nabírat hmotu. Samozřejmě si upravím jídelníček a suplementy protein kreatin gainer bcca glutamin arginin a nějaký nakopávač jsou v pořádku, nebo mám vynechat gainer ? jeden denně by nemusel vadit? díky popř. kdyby jste mohli doporučit nějaké složení z vašich výrobků děkuji
Odpovědět
#6
Dobrý den,

všeobecně se do diety používají produkty, které neobsahují sacharidy a které jsou v co nejlépe stravitelné formě.
Například https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...te-90-2-kg , nebo https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...ga-tablets, glutamin atd..
Gainer určitě v dietě vynechejte, ten nemá moc opodstatnění. Každopádně nějaký matrix výrobků záleží na vašem rozpočtu, ale vodítko by mohlo být zde: https://www.extrifit.cz/cs/eshop/kategor...bavit-tuku
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)