Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Večer
#1
Dobrý den, mám jeden dotaz. Každý den posiluju 1,5 hodiny a to vždy v odpoledních hodinách, spíše i navečer. Jaký protein je z těchto níže uvedených nejlepší po tréninku a zároveň tak 1-2 hodiny  před spaním? 
Protein:
1) High 80
2) Go Pro 30
3)Whey 80

Díky za odpověď
Odpovědět
#2
Dobrý den,

přidám čtvrtý a podle mě nejlepší tip. LONG 80.
Je to vícesložkový protein, který dodá rychle vstřebatelnou bílkovinu potřebnou po tréninku a zároveň postupně uvolňující se bílkovinu potřebnou k eliminaci nočního hladovění svalové buňky. Takže za mě je to LONG. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...ltiprotein
Odpovědět
#3
(09-12-2015, 21:17)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,

přidám čtvrtý a podle mě nejlepší tip. LONG 80.
Je to vícesložkový protein, který dodá rychle vstřebatelnou bílkovinu potřebnou po tréninku a zároveň postupně uvolňující se bílkovinu potřebnou k eliminaci nočního hladovění svalové buňky. Takže za mě je to LONG. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...ltiprotein

Díky, pokud používám už nějaký z mého výběru, jde střídat s tím Long? např. 3 dny jeden a 3 dny druhý?

A ještě jeden dotaz: Jaký protein je nejlepší na dny dvoufázového tréninku?
Díky
Odpovědět
#4
Střídat určitě jde. Jde klidně střídat i během dne.
Do dvoufázového tréninku bych doporučil nějaký rychle vstřebatelný. Jakýkoliv z řady Hydro.
Odpovědět
#5
Na noc vždy a pouze Micelární kasein, který obalí trávící trakt filmem, jako mateřské mléko kojencům a uvolňuje aminokyseliny až 7 hodin. Doporučuji tedy nejméně 2 odměrky před spaním.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)