Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bílkoviny jak vlastně započítávat
#1
Dobrý den, poslední dobou to cvičením myslím vážně a snažím se nabrat nějaké to kilo svalů poté co jsem v horizontu zhruba roku zhubl. Mám docela ale problém se sestavením jídelníčku a vlastně s celkovým započítáváním bílkovin. Někde totiž udávaj že mám započítávat i ty co jsou v přílohách a jinde zase jenom to co je z živočišných zdrojů. Pak někdo zase že to mám započítávat tak nějak oboje z čehož sem zmaten ještě více. Poradil sem se tudíž s kamarádem, který mi řekl že bych měl to měl počítat buď jenom z živočišných a nebo pak nějak rozlišovat kolik z čeho a příjmout 130g bílkoviny z živočišných zdrojů. Jak to tedy mám počítat, započítávat všechny, jenom živočišné nebo dbát na to abych přijal hlavně 130-140g bílkoviny (vzhledem k tomu že sem si nastavil bílkoviny na nějakých 156g čili zhruba 2,2g na kg váhy) a zbytek nechat tak že se mi to tam "nějak" na naskládá z ostatních zdrojů (ovesné vločky, těstoviny atd.)? Jde mi to že když si chci dát nějaké kvalitní zdroje sacharidů, ale při tom množství mě tam pak naskáče zhruba 50-60g někdy i více g bílkovin z příloh(speciálně u semolinových těstovin). A já pak mám relativně málo těch živočišných...
Odpovědět
#2
Dobrý den,

počítejte všechny bílkoviny s tím, že 3/4 z celkového příjmu bílkovin by měly pocházet ze zdrojů, které obsahuje kompletní aminokyselinové spektrum. Což je povětšinou živočisný zdroj bílkoviny. Tzn., že když přijímáte těch 130-140 g bílkovin, je třeba přijmout cca 110 g bílkovin ze zdrojů s koplexním aminospektrem.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)