Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nabrání svalové hmoty s intolerancí na laktózu
#1
Thumbs Up 
Dobrý den,

manžel by rád nabral svalovou hmotu a svaly zároveň ochránil. Má intoleranci na laktózu. Jídelníček žádný nedrží. Je to běžec týdně naběhá něco okolo 50 km + k tomu 3/týdně začal sám převážně s vlastní vahou cvičit doma (zejména kliky, shyby, dřepy, trx). Pokaždé když začne běhat tak rychle ztrácí všude svaly (od rukou až po nohy) a proto by chtěl nějaký protein s vysokým obsahem bílkovin. Ideální by asi byl proteinový izolát vzhledem ke vztahu k laktóze. Měří 175 cm a váží okolo 65 kg. Co byste mi doporučili?

Děkuji
Odpovědět
#2
Dobrý den,
v každém proteinu, jehož základem je syrovátka najdete určité množství laktózy. Dle zpracování se to množství liší a klesá až na nějaké minimální hodnoty jako tomu je u isolátu. V tomto je jí nejmíň a to 0,15 g na odměrku. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...stant-whey. V tomto není žádná laktóza, neboť jeho základ tvoří hovězí hydrolyzát. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/peptibeef
Potíž je v tom, že vysokoprocentní proteiny zrovna nepotřebuje, protože nedokáží vynahradit tu ztrátu energie z běhu, a kterou potřebuje k nabrání svalové hmoty. Proto doporučuji přidat k odměrce proteinu ještě odměrku gaineru (tento je bez laktozy) https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...lic-gainer který by dodal ještě alespoň 35 g sacharidů navíc. No a samozřejmě trochu pořešit tu stravu, bez ní to budování svalů jde špatně.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)