Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stagnace
#1
Dobrý den, 

prosím o radu, je mi 30let, 174cm a nyní 70kg. Celý život se pravidelně hýbu a jím celkem zdravě. Poslední 4 měsíce jsem najela na striktnější jídelníček (vše si hlídám podle kalorických tabulek, jím čistě a nehřeším) + silový trénink ve fitku 4 dny v týdnu+ na závěr nějaké to cardio cca20 minut. V práci se celkem nachodím, sedavé zaměstnání nemám. Podařilo se mi do této chvíle zhubnout 5 kg, ale váha se zastavila a nejde dolů ani o gram. Makra mám nastavené tak: Bílkoviny 133g , Sacharidy 150-200g maximální strop, Tuky 57g celkem 1890Kcal/den. S klesající váhou jsem dala dolů... Nerozlišuji tréninkové dny a dny volna, jím stále stejně. S doplňku používám Váš protein pro ženy.

Vím, že je důležité mít větší výdej, jak příjem... Už jsem zkoušela jíst víc i míň... ale, když jsem si stáhla kcal ... byla jsem unavená, hladová a nesoustředěná. 

Jsem si jista, že ohledně volených potravin a úprav jídla nedělám chybu, trénink mám sestavený dobrým trenérem na míru... ale asi dělám chybu v množství kcal a rozložení S/B/T. 

Předem děkuji za Vaši radu

Denny
Odpovědět
#2
Dobrý den,

začnu od konce. To, že je trénink sestavený na míru, neznamená vůbec nic, pokud v něm není potřebná intenzita. Jinými slovy, mohu provádět cvik s výdejem (plácnu) 100 kalorií a úplně stejný cvik s výdejem větším, či menším. Vždy záleží také na přestávkách a na tom, nakolik vámi použitá zátěž stimuluje organismus a jak daleko je k vašemu maximu. Ale to po internetu nevyřešíme, to by nad vámi někdo usel stát při tréninku, aby to posoudil.
No a teď k tomu jídlu. Upřímně, to není zase tak málo jídla, co píšete. Sacharidy atakují 3 gramy na kilo váhy, Bílkoviny jsou tak akorát, tuky bych klidně o 10-15 gramů stáhl. Takže pokud se to zastavilo na těchto hodnotách, dejte tomu chvilku čas, aby si na tyto aktuální hodnoty tělo zvyklo. Klidně měsíc to nechte beze změny a pak s tím trochu zase cukněte dolů. Tím předejdete té únavě. Tělo již bude navyklé na ten standardně nižší příjem a když pak zase cuknete o něco málo dolů, stačí 10 g tuku, 20-30 g sacharidů, tak byste měla zase trošku shodit.
Odpovědět
#3
Dobry den,

moc děkuji za tak rychlou reakci. Vyzkouším vše jak píšete a budu dál makat Smile.

DD
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)