Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozvržení tréninku
#1
Zdravím, mám dotaz ohledně rozvržení týdenního tréninku. Do posilovny chodím 6-7 dní v týdnu. Jak nejlépe rozvrhnout trénink na jednotlivé partice, kdy zařadit kardio, kdy posilování. Je mi 46 let, váha 67 kg. Potřebuji zhubnout a zformovat postavu. Prosím o radu, aby byl trénink efektivní a abych nedelala chyby. Díky
Odpovědět
#2
Dobrý den,

abych byl upřímný, jak správně trénovat vám nikdo po internetu neporadí. Pokud někdo tvrdí opak, lže a chce z vás vytáhnout pouze peníze. K tomu, aby jste dobře trénovala, musíte mít dobrého a kvalitního osobního trenéra, který s vámi jednotlivé cviky projde, ukáže a poradí s intenzitou tréninku. Zároveň si jsem jistý, že pokud ten trénink má být skutečně tréninkem a ne pouhým docházením do fitka, nelze ho absolvovat 6-7 týdně, notabene v tomto věku. To prostě nejde zregenerovat.
Čili nejlepší radu, kterou vám mohu dát, je sehnat si kvalitního trenéra.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)