Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
přibírání svalů ve 43 letech
#1
Dobrý den,

je mi 43 let, cvičím poměrně těžké tréninky 3x týdně kolem 60 minut, před tréninkem beru BCAA, HMB, Glutamin a Kreatin a po tréninku to samé plus protein. Přijde mi ale, že ztrácím svaly oproti době (cca před rokem), kdy jsem bral po tréninku gainer místo proteinu (ten jsem si dal až cca hodinu potom). Poradíte prosím, jak na budování sval. hmoty po čtyřicítce ? Děkuji
Odpovědět
#2
Dobrý den,

mně se zdá být ta tréninková myšlenka dobrá, ale nevím, jak jsou ty tréninky rozvržené. Je možné, že některé svalové partie jsou přetrénované, neboť po 40tce se ta regenerace kvapem zhoršuje.
Dále je také možné, že prostě nedodáváte dost energie. Předtím jste jel gainer, teď máte vyloženě růstové a regenerační věci, což je sice fajn, ale bez potřebné energie / kalorií. Ale to byste měl poznat na úrovni podkožního tuku, která by se měla zmenšovat.
Zatím z těch kusých informací mám trochu pocit, že je to (svaly) částečně přetrénované a částečně nedovyživené.
Odpovědět
#3
(04-03-2019, 21:36)admin Napsal(a): Dobrý den,

mně se zdá být ta tréninková myšlenka dobrá, ale nevím, jak jsou ty tréninky rozvržené. Je možné, že některé svalové partie jsou přetrénované, neboť po 40tce se ta regenerace  kvapem zhoršuje.
Dále je také možné, že prostě nedodáváte dost energie. Předtím jste jel gainer, teď máte vyloženě růstové a regenerační věci, což je sice fajn, ale bez potřebné energie / kalorií. Ale to byste měl poznat na úrovni podkožního tuku, která by se měla zmenšovat.
Zatím z těch kusých informací mám trochu pocit, že je to (svaly) částečně přetrénované a částečně nedovyživené.

Dobrý den,

cvičím ve středu, pátek a v sobotu. Střídám dokola 2 tréninky - první je záda, nohy, biceps a druhý je prsa, ramena, triceps. Každý druhý trénink přidám břicho. Na velkou partii 3-4 cviky, na malou 2-3 cviky. Počet sérií 3-4, opakování kolem osmi. Tak tak se mi to vejde do 60 minut. Podkožní tuk - neřekl, že by se nějak zmenšoval, na břiše stále nějaký je Big Grin 

Děkuji
Odpovědět
#4
No.. já myslím, že těch cviků na velké partie je moc. Já jel dnes nohy, 4 cviky po 4-5 sériích a když jsem je dal skutečně pořádně, zabralo mi to 3/4 hodiny a to se u toho mladej (sparing) skoro poblil. Představa, že bych jel dalších 16 těžkých sérií na záda je sci-fi.Takže já bych ubral na dva cviky, ale aby byly skutečně pořádně odjeté. Dřepy, legpress musí stačit. To samé záda - Přítahy na hrazdě + přítahy v předklonu musí ty svaly stimulovat. Takže trochu ubrat na cvicích, přidat na váhách a intenzitě. Možná to bude fungovat.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)