Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nárust svalové hmoty
#1
Dobrý den, většinou, když čtu, tak zhlédávám články o hubnutí, ale, rád bych se zeptal na pravý opak. Respektivě na nárust svalové hmoty.
Je mi 16 let. Cvičím vlastní sestavený trénink (vím že to není nejlepší), jím docela hodně. Kolem 10 000 Kj průměrně se snažím vždycky, někdy i o 2 - 3 tisíce víc. Bílkoviny kolem 180 g (ale ne plnohodnotné jenom z masa). Vážím kolem 64, přesnou hodnotu nevím. Snažím se jíst zdravě, ale vyřazuju z potravin lepek. Mám sójový protein izolát.
Rád bych se zeptal na rady. Gainer nechci. Píšu to přímo, dopředu děkuju za odpovědi a názory.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

příčiny, proč nepřibíráte, jsou jen tři.
Příliš velký výdej energie (o vašich aktivitách nepíšete nic)
Neefektivní trénink - Váš trénink nestimuluje centrální nervový systém k odezvě
Malý příjem energie - musíte jí prostě přijmout víc. Bílkoviny máte v pořádku, gainer nechcete, tak toho musíte docílit za pomocí tuků. Tzn., přidávat k jídlu ještě https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/nut-6
Nic víc toho nevymyslíte a teď se musíte zamyslet, kde bude ta největší chyba.
Odpovědět
#3
Děkuju za odpověď a za rady, popřemýšlím.
Aktivity zahrnují jen tréninky, kardio nedělám.
Tuky myslíte zdravé (ořechy, vajíčka, hořká čokoláda) nebo i třeba smažený řízek, máslo, atd. nevím co mě ještě napadá teď v noci. Zpětně si uvědomuju, že jsem stavbu otázky napsal špatně. Spíše jestli se dá napsat průměrně hodnoty týdně či měsíčně, ale chápu že to lze velmi těžko a individuálně napsat.Ještě jednou děkuju za odpověď.
Odpovědět
#4
Dobrý den, omlouvám se za množství otázek, ale, jak to vidíte s množstvím sacharidů, resp. cukrů denně a tuků ?
Odpovědět
#5
Dobrý den,

to je právě ten problém. Vy se musíte odlepit od vaší stávající stravy, tabulky a obecná doporučení jsou k ničemu, protože jeden přibírá na 3000 kaloriích denně a jiný na tom hubne. Tzn., k vaší stávající stravě musíte přihodit kalorický příjem pomocí buď sacharidů, nebo tuků. Zvedat bílkoviny nemá moc smysl. A já nevím, kolik máte teď sacharidů a tuků. Čili buď si dejte 2-3 gainery denně, (vážně netuším, co je na nich špatného), nebo 3-4 polévkové lžíce Nut6
Odpovědět
#6
Mockrát děkuju. Neberte mě jenom prosím špatně, mandle a lískové oříšky, jsem zrovna s největší pravděpodobností alergický a u gainerů jsem četl negativní recenze ohledně trávení, které již teď nemám zrovna nejlepší. Zase, omlouvám se, že, to píšu takhle a že Vás otravuju. Jenom mi přijde, že umíte poradit kvalitně a toho si u Vás cením. Pro dodatek mám tak 100 g tuků denně, většinu hořké čokolády, vajíček tedy hlavně.

Sacharidů jsem měl kolem 400 - 500. Ale, nedávno jsem zjistil, že mi pečivo moc nesvědčí, resp. že bych mohl mít celiákii, to budu vědět až po vyšetření u alergologa. Tj. jím teď sacharidů prakticky méně: 250-400 denně, hlavně v rýži, rýžových chlebíčcích a bramborem. Omlouvám se a děkuju za Váš čas.
Odpovědět
#7
Tak jasně, pokud si kupujete levné výrobky, o čemž by svědčil ten sojový protein, tak i levný Gainer bude blbě trávit. Ale pokud strávíte sójový protein, strávíte i gainer.
Já jsem nikdy problém s trávením Gaineru nezaznamenal a upřímně řečeno, nevím, proč bych měl. Sacharidy se vždy tráví lépe než bílkoviny. Těch sacharidů se zdá být relativně hodně, ale máte zřejmě rychlý metabolismus, váš kalorický příjem prostě musí být vyšší.
Odpovědět
#8
Dobře, mockrát děkuju za radu. Sojový nebyl kvůli ceně ale kvůli intoleranci laktózy, ale na ten gainer se podívám. Ještě jednou děkuju za všechny odpovědi. Moc jste mi pomohl.
Odpovědět
#9
Tak to podívejte na Beefmass, ostatní v sobě mají syrovátkový protein. A z proteinu doporučím PeptiBeef. Je asi tak milionkrát lepší a stravitelnější než sojový.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)