Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
celé tělo ve dvou dnech?
#1
Ahoj, prosím o menší radu. 

Nejsem úplný začátečník, bohužel ale posledních pár měsíců se kvůli různým okolnostem dostanu do posilovny pravidelně jen 2x týdně a to v úterý a ve čtvrtek. Do teď jsem cvičil takto: úterý prsa, biceps, nohy a čtvrtek záda, triceps, ramena. Vždy tak 9 cviků a celkem mi to vyhovovalo. Nedávno mi ale radili, že bych to měl prohodit a cvičit spolu prsa, triceps, ramena a ten druhý den zada, biceps, nohy. Prosím jen o radu, který systém je tedy vhodnější. Nebo, zda je to celé úplně špatně. 
Díky moc za zpětnou vazbu a přeji všem plno větších i menších úspěchů. Prima zbytek dne. 
J. V.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

myslím, že při chození 2x týdně do posilovny je úplně nejlepší trénink 2x týdně fullbody. Tzn., těžké základní cviky, projet celé tělo a procvičit tak svalovou partii 2x týdně. Tak bych to rozhodně udělal já.
Odpovědět
#3
Fajn, to zní rozumně a myslím i přínosně. Posledně jsem bral inspiraci z článku "Trénink z pravěku, po kterém určitě přiberete" a byl jsem spokojen. Takže dám znovu na vás (na Extrifit) a nasadíme dle možností 2x týdně Fullbody. Díky moc za odpověď. Určitě se pak podělím o výsledky.
Ať se daří, díky moc.
Odpovědět
#4
Ono je to vlastně popsané tady.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)