Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rýžová Kaše
#1
Dobrý den,

měl bych dotaz ohledně rýžové kaše. Jelikož mám problémy snídat, jde o návyk a o lenost přípravy, tak mě napadá kombinace.
100g (hodnota za sucha) rýžové kaše a - tvaroh (150g) + protein (odměrka 25-30g) = dát do rýže suché nebo uvařené ? -- jak doporučujete kombinovat a je to vhodná kombinace? 

NEBO

Gainer. Na snídani jednoduše gainer. Je to vhodné ? Na kalorie bohatý, bílkoviny, sacharidy taktéž. Je to kontraproduktivní až zbytečné nebo raději sáhnout po hmotné stravě ?

Děkuji za odpověď k dotazu,
přeji příjemný pozbytek dne.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

první variantu bych osobně nedal, nesnáším tvaroh a než to patlat tak dlouho, aby se to hezky umíchalo, to už si skoro stihnete udělat vajíčka.
Gainer, proč ne? Když skutečně nestíhám, taky si dám jen nápoj (Protein, Hero, Long, jak kdy.) To je vcelku jedno, jestli budete mít nápoj, nebo kaši jako v té první variantě.
Ale navrhnu vám ještě lepší variantu. Break s mlékem. Je to absolutně vyvážené jídlo. Někdo k tomu přihodím protein, jindy musli. Ale zasytí to, jsou tam všechny živiny, je to velmi chutné a hlavně to trvá udělat asi půl minuty. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/protein-break
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)