Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thermogel
#1
Zdravím,  začal sem užívat thermogel a partie které sem behem tech 4 dnu posiloval, me olezli nejakou formou vyrážky, nebo pupinku, sice me to nesvedí a nijak spatne na to nereaguju ale nevim jestli termogel mam pouzivat dal a telo si zvykne. Dříve po jiných produktech obsahujici vetsinu těchto složek se mě nic nedělalo,  tak nevim jestli zde může být nějaká souvislost. Diky za odpoved
Odpovědět
#2
Dobrý den,

nemáme žádnou takovou podobnou referenci na Thermogel, takže se pravděpodobně jedná o souhru náhod, která ale nemá s produktem nic společného.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)