Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silový trénink
#1
Dobrý den,

zařazuji do svého tréninkového plánu i čistě silové tréninky. Většinou jezdím v takovém tréninku mrtvoly, bench a dřepy, obvykle také v tomto pořadí. Chtěl bych se Vás zeptat, zda-li je pořadí těchto cviků nějak důležité, jestli je to jedno nebo bych to mohl/měl libovolně měnit, abych necvičil to samé schéma stále dokola.

Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

většinou se jezdí nohy na začátku, protože pokud si Mrtvolama unavíte vzpřimovače, může to být najednou velmi slabý článek při provádění těžkých dřepů, což může vést ke zranění, nebo menším výkonům u dřepů. Naopak, při dřepech se ty vzpřimovače neunaví natolik, aby to nějak limitovalo výkon v MT. Benč se vždy dává doprostře, protože je energeticky nejméně namáhavý a tělo si mezi 2 těžkými cviky trochu "odpočine".
Odpovědět
#3
Dobrý den,ted sem zacal take takovy trenink(Korte) a rad bych věděl v jakem splitu je to nejvice prospěšné pro růst svalove hmoty. Např. 2+1 , 3+1 ,2+2, přičemž prvni cislo jsou cvičebni dny a druhe cislo je volno. Diky za odpověď
Odpovědět
#4
Dobrý den,

buď cvičíte Korte, nebo cvičíte split. Korte ve splitu ale cvičit nejde.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)