Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Suplementace, nad 45 let věku
#1
Dobrý den, pane Vacku,
je mi 46 let, mám 178/88. Tak jako většina, kdo chodí do fitka bych chtěl, a to i v tomto věku ? přibrat svalovou hmotu a pokud možno ideálně bez zbytečného tuku, pokud je to ještě možné. Asi tak po půlroční pauze zaviněné úrazem již třetím měsícem teď cvičím a celkem s výsledky, přiměřeně věku ?. Předtím jsem chodil spíš na kruhové tréninky. Snažím se jíst tak, abych dosáhl denně celkem ze všech zdrojů na 2/4/1 (proteiny/sacharidy/tuky) g na kg hmotnosti. Rozhodl jsem se to tentokrát podpořit nějakými suplementy, a to od Extrifitu, tak doufám, že to bude správný směr. Chodím cvičit po, út a čt, pá vždy cca ve 12 hod. V každém tréninku odcvičím vždy jednu polovinu těla. Snažím se cvičit převážné základní cviky. Potřeboval bych poradit, jak nejlépe používat u Vás zakoupené suplementy. Když pominu výrobky typu Pancake, Pudding, Hydro Protein bar, Rice Oat Mash či Breaky (vše musím říct, že je chutné!), tak od Vás v současně době konzumuji tyto výrobky, které „beru“ takto:
 
-          Ráno na lačno - CFM Instant Whey 80 (35 g)
-          Snídaně + V 52 Vita Complex, Omega 3-6-9, vitamín C
-          1 - 1,5 hod před tréninkem - 15 Anabolic Gainer (50 g)
-          30 min před tréninkem - BCAA 2:1:1 PURE (4 caps.) + občas Agrezz (1 sáček)
-          Během tréninku čistou vodu
-          Ihned po tréninku - 15 Anabolic Gainer (50 g) + BCAA 2:1:1 PURE (2 caps.)
-          Po cca 15 minutách - Hero (45 g) (obsahuje též BCAA, proto po cvičení jen 2 caps. PURE)
-          Cca 45 min po tréninku – oběd
-          Odpolední svačina - 15 Anabolic Gainer (50 g) + Hydro Protein bar – 1 ks
-          Večeře + Omega 3-6-9
-          2 večeře, na noc - Micelar Casein nebo Long 80 Multiprotein (35 g)
 
V průběhu dne - Flexain.
 
Dále mám zakoupeny ale zatím nepoužívám (nechám si od Vás poradit) - Creatine Creapure a od Scitecu - Tribulus + Maca TRIBU STRONG.
 
Poznámka k výše uvedenému - ve video poradně Vojta Koritenský zmiňuje, že cukry hned po tréninku, včetně Hera, které je též obsahuje nejsou vhodné! Až s určitým časovým odstupem, že dává  21.
 
Prosím o Váš názor, co se týká suplementů, co je OK, co byste změnil, nahradil něčím jiným, případně naopak doplnil a kam zařadil případně mnou zatím nepoužívané - Creatine a Tribulus? Co v tréninkový a co v netréninkový den? Dále jsem se chtěl zeptat, někde jsem četl, že v tréninkový den je třeba jíst více bílkovin (min 2 g/kg) a méně sacharidů a v netréninkový den, že stačí 1 g bílkovin ale zase poměrně více sacharidů, jaký je váš názor?
 
Moc díky za rady a přeji Vám, ať se Vám všem v Extrifitu daří! Děkuji. S pozdravem Pavel
Odpovědět
#2
Dobrý den,

tak to máme skoro stejné parametry. Tedy ten věk a výšku. :-)
Můžu vás ujistit, že i v tomhle věku lze dost radikálně změnit postavu. Jistě, úbytek testosteronu jako hlavního anabolického hormonu je problém, což částečně kompenzuje příjem Tribulusu. Nicméně, pokud je především psychická chuť do té změny, tak věřím, že to půjde. Hlava dělá hodně.
K tomu rozpisu. Ten je úplně v pořádku. Jenom příjem G15 a BCAA je poněkud zbytečný. To bych raději navýšil příjem BCAA před tréninkem na 6 capslí a po tréninku už jenom HERO.
Creapure dávejte před tréninkem, klidně resp., ideálně s tím Agrezzem. Já tedy dávám Agrezz 15 minut před, ale to už je jen detail, na kterém to nestojí.
Tribulus užívejte ráno a před spaním. Ovšem minimálně zdvojnásobte doporučené užívání. Na tom opravdu nešetřete, pokud to má mít nějaký efekt.
Příjem bílkovin a sacharid se odvíjí od pracovních a regeneračních dní. Znám ten princip, ale minimálně příjem bílkovin bych ponechal konstantní na 2 gr/kilo váhy. Jednou za čas je fajn dát míň třeba 0,5 g, aby se pročistily střeva a došlo k částečné detoxikaci.
Vojta užívá sacharidy po tréninku v objemové fázi, především Go Pro 30 a v dietě už je vynechává. Ono to má totiž pro a proti, a v různých fázích diety se ty jazíčky vah různě překlápí. Pokud děláte hmotu, dávejte sachry po tréninku. To Hero je na to ideální. Když 1-2 dny vydržíte, Slavoj Bednář vám ve videu řekne přesně proč. Bude to na našem FCB a v následujícím týdnu i na stránkách.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)