Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rychlé cukry po tréninku
#1
Question 
Zdravím Extrifit, 

teď jsem dočetl článek ohledně potréninkové suplementaci a mám pár nejasností.
Uvádí se tam, že po tréninku užít palatinózu/dextrózu. Co z toho bude prospěšnější, resp. nevidím zásadní rozdíl. Stačí mi asi jen napsat, co bych měl po tréninku pozřít. (dextróza je dražší jak palatinóza, ale článek uvádí palatinózu pokud čtu správně)
Ještě bych se chtěl zeptat..
Ten cukr (palatinóza/dextróza)... bere se jako zdravý sacharid, mám-li to tak nazvat...nebo je to ten sacharid, co jde pěkně na tuky ve smyslu toho, že bych po tréninku snědl pytel gumových medvídků ? 
No a.. docela mi teď od té doby, co posiluji dělá nejasnost jedna věc. Bude vadit, když si do šejkru, kde mám BCAA přimíchám 10g glutaminu a zmiňovaného rychlého cukru ? 
No a poslední  Big Grin kolik toho cukru, aby mi byl prospěšný při 75kg nebo aby byl prospěšný svalům po tréninku užívat ? 10g jako glutaminu ? 

Díky moc!  Rolleyes
Odpovědět
#2
Dobrý den,

suplementace po tréninku je vždy o nějaké postupné vstřebatelnosti. Přídáváme od aminokyselin po proteiny a tuhou stravu v případě bílkovin a od dextrozy po palatinozu v případě sacharidů. Tzn., že tam můžete dát velmi rychlou dextrozu, přidat palatinozu, s BCAA smíchat Glutamin atd.. Anebo si koupit HERO, kde to je všechno už namíchané tak, jak má. Obsahuje 4 rychlostí uvolňování cukru po sobě jdoucích sacharidů, 6 po sobě jdoucích proteinů a aminokyselin typu gluta, bcaa atd..
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)