Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kardio
#1
Dobrý den.
Měl bych pár otázek:

1) Když dokončím posilovací trénink a jdu na kardio, měl bych si vzít nejdříve HERO, nebo až po kardiu?
2) Kolik byste mi doporučil minimální úbytek kalorii na páse? Preferuji rychlejší chůzi okolo 6-7 km/h
3) "Pálí" se hned tuky za předpokladu, že jsem vyčerpal Glykogen při tréninku?
4) Jak často přidávát kardio po tréninku? Aktualně chodím 4-5x týdně do fitka a kardio dávám po každém tréninku zhruba 15-20 minut.

Můj cíl je zbavit se přebytečného tuku, nechci tzv. "rýsovat", ale vypadat trošku "chválihodně" . 

Váha 85kg, 178cm, 26 let.

Děkuji.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

1) Pokud trvá kardio jen 15-20 minut, tak bych dal Hero až na konci. Při délce kardia minut a déle bych doporučil Hero ihned po silovém tréninku.
2) Příliš nerozumím otázce.
3) Ne, takhle jednoduché to není. Navíc si nebuďte tak jistý, že vyčerpáte kompletně celý glykogen, to by musely být sakra tvrdé tréninky. Tuk pálíte při dlouhodobém kalorickém deficitu. Různé denní aktivity slouží k tomu, abyste měl větší výdej energie, kterou prostě díky úpravě stravy nedoplníte a tělo tím pádem musí pro své fungování sáhnout do energetických zásob- podkožních tuků.
4) To záleží především na vašich cílech. Čím rychleji se chcete dostat do vámi vysněné formy, tím více kardia. V každém případě bych ale kardio navýšil minimálně na 40 minut, kde už to má nějakou odezvu. Pokud tedy nemáte čas, radši dělejte kardio pouze 2-3 týdně, ale samostatně, ideálně ráno na lačno a po dobu min. 40 minut.
Odpovědět
#3
(11-12-2017, 16:12)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,

1) Pokud trvá kardio jen 15-20 minut, tak bych dal Hero až na konci. Při délce kardia minut a déle bych doporučil Hero ihned po silovém tréninku.
2) Příliš nerozumím otázce.
3) Ne, takhle jednoduché to není. Navíc si nebuďte tak jistý, že vyčerpáte kompletně celý glykogen, to by musely být sakra tvrdé tréninky. Tuk pálíte při dlouhodobém kalorickém deficitu. Různé denní aktivity slouží k tomu, abyste měl větší výdej energie, kterou prostě díky úpravě stravy nedoplníte a tělo tím pádem musí pro své fungování sáhnout do energetických zásob- podkožních tuků.
4) To záleží především na vašich cílech. Čím rychleji se chcete dostat do vámi vysněné formy, tím více kardia. V každém případě bych ale kardio navýšil minimálně na 40 minut, kde už to má nějakou odezvu. Pokud tedy nemáte čas, radši dělejte kardio pouze 2-3 týdně, ale samostatně, ideálně ráno na lačno a po dobu min. 40 minut.

Díky za odpověď!

Takže když zvýším kardio po každém tréninku na 40min a Hero dám ihned po silovém treninku bude to v pořádku?
Bude stačit po tréninku rychlá chůze na páse, nebo mám preferovat spíše běh?
Diky
Odpovědět
#4
Bude to tak určitě lepší. :-)
Rychlá chůze je super. Dokonce v mnoha ohledech lepší než běh.
Odpovědět
#5
(12-12-2017, 06:18)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Bude to tak určitě lepší. :-)
Rychlá chůze je super. Dokonce v mnoha ohledech lepší než běh.

Diky za Váš čas!  Hezký den.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)