Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdroje proteinů podle využitelnosti
#1
Dobrý den,

obracím se na Vás s dotazem, stran využitelnosti proteinů v jídle.

Osobně je nejčastěji beru z vajec a z tvarohu, a někdy ze sýrů, jde-li o protein živočišného původu, a z tofu a tempehu (a jiných luštěnin), jde-li o rostlinné proteiny. Kromě toho pak samozřejmě proteiny z převážně sacharidových jídel (ovesné a jiné vločky, luštěniny).

Maso jím mnohem méně často, především o nedělích a sobotách. Jaké nejlépe upřednostnit?

Pozn. Cvičím jen sám pro sebe, 3x týdně, teď skoro vždy v bytě, s jednoručními činkami, na žádné závody se nepřipravuji. 

Děkuji Vám, a přeji hezký den!

Vít
Odpovědět
#2
Dobrý den,

jestli se mě ptáte, které maso je nejlepší pro cvičení, tak nemůžu říct nic jiného než hovězí svíčkovou. To je nejvíc. A je taky pěkně drahá. Proto nejvíc využívám tzv. falešnou svíčkovou, kuřecí prsa, občas lososa. Tato masa jsou nejvhodnější pro cvičení.
Odpovědět
#3
(09-11-2017, 08:17)Pavel Vacek-Extrifit.cz Napsal(a): Dobrý den,

jestli se mě ptáte, které maso je nejlepší pro cvičení, tak nemůžu říct nic jiného než hovězí svíčkovou. To je nejvíc. A je taky pěkně drahá.  Proto nejvíc využívám tzv. falešnou svíčkovou, kuřecí prsa, občas lososa. Tato masa jsou nejvhodnější pro cvičení.

Dobrý den, 

není lepší krůta než kuře?
Odpovědět
#4
Dobrý den,

pokud se bavíme o prsou, tak to vyjde skoro nastejno. 23,5 g Bílkovin a 1,2 tuku u kuřecících vs 24 g a 1g u krůtích.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)