Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
POST-WORKOUT
#1
Co první po tréninku? Cukry nebo bílkoviny? PRO kulturisti tvrdí, že bílkoviny, po půlhodině pak rychlé cukry, všude se však píše, že je to nesmysl a že nejdříve cukry, protože si tělo bílkoviny stejně na cukry přetaví... Jak to tedy je?

Moc díky!

Tomáš
Odpovědět
#2
Dobrý den,

zrovna zítra se dočtete, že Pro Vojta Koritenský v přípravě na soutěž používá po tréninku rychlé bílkoviny (Hydro 77 a Super Hydro DH32), ale v objemovce přechází na Go Pro 30. Příjem živin po tréninku má dvě teorie, které jdou tak trochu proti sobě. Já osobně vycházím z toho, že po tréninku je dobré dát obojí. Jak rychlé bílkoviny, tak cukry. Od toho jsme udělali HERO, které podle nás splňuje naprosto vše, co by měl kulturista po těžkém tréninku do sebe hodit. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/hero
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)