Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zoufalost
#1
Dobrý večer. Se cvičením teprve začínám a nevím zda-li dodržuji správně. Každý den si udělám něco jiného,ale vůbec se neorientuji, jestli dávám moc nebo málo a jestli správné složení. Můžete mi prosím poradit? Jsem už zoufalá, a i když cvičím pravidelně sice jen doma s vlastní vahou,tak se mi váha drží stejně nebo dokonce přibírám. Během dvou týdnů jsem nabrala 5kg na váze (měřím 158cm a vàžím 85kg) a už bych se nejraději odstřelila. Nevím si s ničím rady, ani nevím, jestli k té stravě správně cvičím nebo už opravdu netuším? jsem opravdu nešťastná už... Díky moc za odpověď
Odpovědět
#2
Dobrý den,

já jsem se toho bohužel z vašeho trápení moc nedozvěděl.
Předpokládám, že chcete zhubnout. To je OK, ale potřeboval bych znát váš jídelníček. Napište mi, co jste jedla, nic nezamlčujte, za nic se nestyďte i když víte, že byste to třeba jíst neměla. Prostě napište, co jste snědla a vypila za dnešek. Bez toho se nehneme.
Cvičení doma... Nevím, co si pod tím představit. 10 dřepů? Taky bych potřeboval více informací.
Čeho dáváte moc nebo málo?
Odpovědět
#3
Snídaně: 20g ovesnych vlocek,50g vlasskych orechu,100g tvaroh, 1 banan. Svačina: 2 varena vejce,1/2paprika. Oběd: 500g kureci prsa,1 pytlik ryze,50g salat.okurka. Svacina: protein (whey core 100 Nutrend, 1,5odmerky do 500ml mleka) Večere: 1/2 paprika,300g veproveho. 2.vecere: 250g plnotucny tvaroh. A tekutiny cca 1,5l vody(perliva mattoni)
A cviceni? 4x tydne.. 4 serie/15opakovani drepy,3serie/10opak. vypady,3 opakovani po minute v drepu zady ke stene........ 4serie/12opak.kliky, 4serie/10opak.zdvih jednoruckou, 3serie/8opak. mrtvy tah, 4serie/12opak.sedlehy
Takhle nejak to u me vypada,dekuji za reakce.
Odpovědět
#4
(17-10-2017, 23:04)Barušasistent Napsal(a): Snídaně: 20g ovesnych vlocek,50g vlasskych orechu,100g tvaroh, 1 banan. Svačina: 2 varena vejce,1/2paprika. Oběd: 500g kureci prsa,1 pytlik ryze,50g salat.okurka. Svacina: protein (whey core 100 Nutrend, 1,5odmerky do 500ml mleka) Večere: 1/2 paprika,300g veproveho. 2.vecere: 250g plnotucny tvaroh. A tekutiny cca 1,5l vody(perliva mattoni)
A cviceni? 4x tydne.. 4 serie/15opakovani drepy,3serie/10opak. vypady,3 opakovani po minute v drepu zady ke stene........ 4serie/12opak.kliky, 4serie/10opak.zdvih jednoruckou, 3serie/8opak. mrtvy tah, 4serie/12opak.sedlehy
Takhle nejak to u me vypada,dekuji za reakce.
Zdravím, nevím, tedy jestli mohu odpovědět na  dotaz, ale myslím si, že toho máte hrozně moc toho jídla. Zkuste si ze začátku zadávat potraviny do kaloricketabulky.cz 


Teď momentálně mám po operačním zákroku, ale když cvičím,tak jsem cvičila 6x týdně dost intenzivně, do toho i tréninky boxu a měla jsem např. Snídaně : 20g vloček, 15g protein, 15g ořechů, 90g, banán. 

Svačina : 70g balkánského sýra + rajčata 100 - 200g

Oběd: 30g rýže + 100g kuřecího

Svačina ( před tréninkem ) : 40g rýže + 100g kuřecího

Svačina ( po tréninku ) : 20g protein + nějaké ovoce a dle toho jsem zvážila gramáž

Večeře: 40 g rýže + 100g kuřecího 

Druhá véča: 125g polotuč. tvarohu + 10g ořechů třeba
Odpovědět
#5
Dekuji mockrat.
Odpovědět
#6
Dobrý den,

vy máte hrubým odhadem příjem 260 gramů bílkovin na den. To je nadbytek i pro naturálně tvrdě trénujícího stokilového chlapa. Nejenom, že to v životě nemůžete spotřebovat, ale ještě si zaděláváte na problémy s ledvinami a trávicím traktem. Pokud budete hodně tvrdě silově trénovat 6x týdně ve fitku, měla byste přijmout max. 2 gramy bílkovin na vaši váhu. Tj. max. 160 gramů. Vy ale tvrdě netrénujete, takže vám bohatě postačí 1,2-1,5 gramů bílkoviny, tj. cca 100-120 gramů A to je obrovský rozdíl. Naopak bych lehce přidal na sacharidech a to na 200 gramů na den. Tuky se snažte držet na minimu. Max. do 30 g na den. Vynechte úplně vepřové. Stáhněte si do mobilu velmi chytrou a užitečnou aplikaci Kalorické tabulky, ta vám tyhle čísla všechny pohlídá.
Samozřejmě zařaďte kardio a to alespoň 40 minut denně. Po téhle redukci to určitě půjde dolů.
P.S. Snad ani nechci vědět, jestli vám tohle někdo sestavoval... Každopádně není divu, že po tom přibíráte.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)