Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
v čem dělám chybu?
#1
Dobrý den, 
chtěla jsem se zeptat.. je mi 19 let, vážím 48 kg a měřím 175.. 5x v týdnu cvičím (cca 40- 50 minut)- především břicho, nohy a zadek.. chtěla bych mít perfektní břišáky.. jím 6x denně po 2,5 hodinách, jím bezlepkové potraviny (nechci ho pouze jíst, nemám celiakii).. počítám si kalorie.. žádné cukry, sladkosti, sladké nápoje, zahuštěná jídla (pouze maso, rýži, brambory,ovoce, zeleninu, tvaroh, cottage)
za den sním v průměru 7000 Kj (140g B, 250g S, 40g T, 24g V)..
před tréninkem cca 20 minut si dám kávu (na energii), těsně po tréninku banán a hodinu po tréninku proteinový nápoj Extrifit s celým pytlíkem bílé dlouhozrnné rýže Vitana a bílým jogurtem.. Poté po 2,5 hodinách tvaroh se 100% arašídovým máslem.. Takhle to mám úplně stejně každý den už asi rok.. Břišáky ale stále nic moc..
Co dělám špatně? Kde je chyba? měla bych ubrat sacharidy (rýži) po tréninku? 
Děkuji moc!!
Odpovědět
#2
Dobrý den,

moc jíte. 3 gramy bílkoviny je na Vaši váhu strašně moc. Sacharidy taky stáhněte na 3 gramy na kilo. Arašídové máslo? Proč? Máte energie hromadu, tak proč tam ládovat zbytečně další?
Sem tam udělejte změnu. Klidně nepravidelnou. Lehký cheat day, nebo naopak na 1-2 dny výrazně uberte sacharidy. Tělo nesmí ustrnout na jednom neměnném příjmu kalorií. Zbytečně se vyhýbáte lepku, to je jenom taková módní vlna. Pokud netrpíte celiakií, (a vy se snažíte, abyste do budoucna trpěla), tak se tomu tak úzkostlivě nevyhýbejte.
Vyměňte ten banán za protein. Tzn, Protein dejte hned po tréninku a banán dejte kámošce. V dietě je to lepší, i když ne úplně správné.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)