Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tréning krátký,dlouhý týden
#1
Dobrý den, dělám na 12 hodinové směny stylem krátký dlouhý týden od 8 do 21 hodin takže se v pracovní dny nedostanu do posilovny nikdy. Zatím cvičím takhle:

1.týden
Po- prsa, ramena, triceps
Út- záda, biceps, nohy 
St- práce
Čt- práce 
Pa- prsa, ramena, triceps
So- záda, biceps, nohy 
Ne- volno (občas prsa, ramena, triceps) 

2.týden
Po- práce
Út- práce
St- prsa, ramena, triceps
Čt- záda, biceps, nohy
Pá- práce
So- práce 
Ne- práce 

A potom zase dokola. Dělám 3 cviky po 3 sériích a 10 opakování, břicho se snažím v pracovní dny večer doma po práci. Takže na každou partii cvičím pouze 3x za 14 dní není to málo? Nevím jak to mám vymyslet líp. Třeba přidat víc cviků na partii?
Odpovědět
#2
Dobrý den,

pokud přidáte cviky a série, budete tam šíleně dlouho a to taky není úplně nejlepší. No, nedá se s tím nic moc dělat, pokud nebydlíte někde ve městě. Pokud ano, musíte se kousnout a v ten dlouhý týden tam ten 1 trénink nacpat. Vím, že to je náročné, ale třeba v úterý, kdy vás pak čeká volno, se to dá zvládnout. Nebo v pátek, kdy jste ještě čerstvý. Taky jsem to tak dělal, když jsem jel 12-tky krátkej dlouhej. :-)
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)