Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silový tréning + kardio
#1
Zdravím,

Cvičím 3x do týždňa silový trening (rozdelenie bicepsy + chrbát, tricepsy + hrudník, nohy + ramena) 3 dni po dve partie v jednom dni. To všetko nalačno teda užívam BCAA pred silovým. A potom po silovom buď prejdem na stacionárny bicykel 15 min a ešte 30 min ľahké kardio (beh) a ešte pred kardiom ďalšia dávka BCAA... A po tomto idem až jesť hero + ovsené vločky.

Stačí to takto? Alebo niečo meniť? Priorita je vyrysovať teda % tuku čo najviac dole.

Keď necvičím silovo v danom dni idem kardio na zhruba buď 30 min HIIT alebo 60 min kardio obyčajne (BCAA pred kardiom samozrejmosť).... 

Dokopy silové mam 3 dni a kardio niekedy 4 až 5 dni.
Odpovědět
#2
Dobrý den,
to já nevím, jestli to stačí. :-) Rozhodně je to nějaký plán, ze kterého se dá odrazit. Tzn., že pokud chcete shodit, cvičíte tímto způsobem, reagujte na to, jak se vám pohybuje hmotnost v 14ti denních cyklech. Pokud hubnout nebudete, nebo se vám to nebude zdát dobré v zrcadle, musíte buď přidat na kardiu, nebo ubrat na jídle.
Odpovědět
#3
Tak stači... ale zda sa mi že už stagnujem... Žiadna zmena.... Jem malo a kardia je veľa.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost písma)

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: