Extrifit Poradna
Silový tréning + kardio - Verze k tisku

+- Extrifit Poradna (https://www.extrifit.cz/poradna)
+-- Fórum: Extrifit forum (https://www.extrifit.cz/poradna/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Fórum: CHCI SE ZBAVIT TUKU (https://www.extrifit.cz/poradna/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Téma: Silový tréning + kardio (/showthread.php?tid=2352)



Silový tréning + kardio - 100Martin100 - 04-01-2021

Zdravím,

Cvičím 3x do týždňa silový trening (rozdelenie bicepsy + chrbát, tricepsy + hrudník, nohy + ramena) 3 dni po dve partie v jednom dni. To všetko nalačno teda užívam BCAA pred silovým. A potom po silovom buď prejdem na stacionárny bicykel 15 min a ešte 30 min ľahké kardio (beh) a ešte pred kardiom ďalšia dávka BCAA... A po tomto idem až jesť hero + ovsené vločky.

Stačí to takto? Alebo niečo meniť? Priorita je vyrysovať teda % tuku čo najviac dole.

Keď necvičím silovo v danom dni idem kardio na zhruba buď 30 min HIIT alebo 60 min kardio obyčajne (BCAA pred kardiom samozrejmosť).... 

Dokopy silové mam 3 dni a kardio niekedy 4 až 5 dni.


RE: Silový tréning + kardio - admin - 05-01-2021

Dobrý den,
to já nevím, jestli to stačí. :-) Rozhodně je to nějaký plán, ze kterého se dá odrazit. Tzn., že pokud chcete shodit, cvičíte tímto způsobem, reagujte na to, jak se vám pohybuje hmotnost v 14ti denních cyklech. Pokud hubnout nebudete, nebo se vám to nebude zdát dobré v zrcadle, musíte buď přidat na kardiu, nebo ubrat na jídle.


RE: Silový tréning + kardio - Host - 05-01-2021

Tak stači... ale zda sa mi že už stagnujem... Žiadna zmena.... Jem malo a kardia je veľa.