Extrifit Poradna
Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu - Verze k tisku

+- Extrifit Poradna (https://www.extrifit.cz/poradna)
+-- Fórum: Extrifit forum (https://www.extrifit.cz/poradna/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Fórum: CHCI PŘIBRAT SVALOVOU HMOTU (https://www.extrifit.cz/poradna/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Téma: Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu (/showthread.php?tid=2037)



Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu - brezina4 - 18-01-2019

Dobry den, potreboval bych poradit, od zari do ted jsem ze 132kg zhubnul 15kg na 117kg vyska 190cm. Zhubnul jsem prakticky jen upravou jidelnicku. V posilovne jsem cca 13x za mesic. Otazka zni: jeste zhubnou nebo zacit budovat svalovou hmotu. Pokud zhubnout na jakou vahu?

Predem diky


RE: Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu - admin - 20-01-2019

Dobrý den,

a co to dělat současně? Hubnout a zároveň budovat svalovou hmotu. Při tréninku v posilovně budete zatěžovat svaly, přičemž zachováte množství bílkoviny na 2 gr na kilo váhy a sacharidy na 2-3 gramech. To zajistí dostatek živin pro čistý růst svalů a přitom deficit energie budete čerpat z tukové zásoby.


RE: Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu - brezina4 - 20-01-2019

Dobry den, dekuji za odpoved me bylo receno, ze budovat svalovou hmotu a hubnout nejde. Ze bud a nebo. Tak ted nevim.


RE: Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu - admin - 20-01-2019

Ale samozřejmě, že jde. A pokud byste měl nějaké měření, zjistil byste, že už to dávno probíhá. Pokud v tom tréninku cítíte, že zvedáte víc, děláte víc opakování se stejnou váhou, zvládnete víc sérií, je to jen zjevný důkaz toho, že sílíte - tzn, rostou vám svaly. Akorát, že ty přírůstky ještě nejsou tak vidět, pokud je třeba ještě pokrývá vrstva tuku.


RE: Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu - brezina4 - 24-01-2019

Dobry den, diky za rady. Bilkoviny mam na 2gramech sacharidy tak na 3gramech. Ale kolik tuku denne prijmout? Dekuji


RE: Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu - admin - 25-01-2019

Tuků budete mít dost v mase, mléčných výrobcích, pokud je konzumujete. Sem tam přihoďte nějaké ořechy, nebo Omega 3. Nijak speciálně bych je ale nedávkoval.