Extrifit Poradna
sacharidové vlny - Verze k tisku

+- Extrifit Poradna (https://www.extrifit.cz/poradna)
+-- Fórum: Extrifit forum (https://www.extrifit.cz/poradna/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Fórum: CHCI SE ZBAVIT TUKU (https://www.extrifit.cz/poradna/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Téma: sacharidové vlny (/showthread.php?tid=1832)



sacharidové vlny - Host - 03-08-2018

jak se využívají sacharidové vlny ? co to je a k čemu vlastně ? díky


RE: sacharidové vlny - Pavel Vacek-Extrifit.cz - 05-08-2018

Dobrý den,

to není na krátkou odpověď a tak vám posílám odkaz na článek, který se tím zabývá. https://www.extrifit.cz/cs/blog/clanok/dietni-rezimy-


RE: sacharidové vlny - Host - 06-08-2018

nejde mi načíst - ukazuje se jen --- 404
UUUPS,
STRÁNKA, KTEROU SE POKOUŠÍTE NAČÍST, BOHUŽEL NEEXISTUJE.
PŘEJDĚTE BUĎ NA DOMOVSKOU STRÁNKU NEBO NA NĚKTEROU POLOŽKU Z MENU.

nemáte ještě jiný odkaz , děkuji


RE: sacharidové vlny - Pavel Vacek-Extrifit.cz - 07-08-2018

No jo, to je divný, že ten odkaz nefunguje. Tak napište do googlu Dietní režimy extrifit. Takhle se to tam objeví hned jako první.


RE: sacharidové vlny - Host - 10-08-2018

To se děje protože při kliknutí na odkaz se nepředá do adresního řádku prohlížeče pomlčka na konci. Má černou barvu místo červený. Už jsem to tu viděl i jinde v diskusi.


- - Williampaw - 05-01-2021

Abinka píše:Folis píše:Tak oba druhy jsem již vyzkoušel mnohokrát, každá má něco do sebe:
- CKD je vhodnější "do terénu", tzn. můžeš v pohodě jíst pravidelně kdekoliv, žádné chystání, vyváření apod. Takže je praktičejší, než vlny. Po zdravotní stránce těžko říct každý říká to a to, ale pokud si občas dáš řekněme na měsíc CKD a zařadiš k ní i nějaké zdravé tuky ne jíst pořád jen uzeniny apod., tak si myslím, že se to tak nezdravé zase nebude. Pocit u této diety, podle toho co jsem četl, tak je to silně individuální já jsem se např. cítil dobře, výhoda je i to, že nemáš tolik hlad žádné cukry, žádný inzulín = žádný hlad. Také je dobré, že v podstatě nemusíš mít žádno suplementaci. Co se týče rychlosti úbytku tuku, tak v tom CKD nemá konkurenci.
- U vln je zase nevýhoda, že musíš vše počítat. Takže není tak praktická jak CKD. Co se týče úbytku síly a hmoty, zpomalení metabolismu apod., tak každá kaloricky deficitní dieta pokud se jede dlouho a naturálně, ti chtě nechtě svaly a síla ubdudou vhodným tréninkem a vhodmou dietou se to dá jen co nejvíce zmírnit.