Napsat novou odpověď
Odpovědět k tématu: Otlačená krční páteř + suplementace
Uživatelské jméno:
Předmět příspěvku:
Ikona příspěvku:
Text Vaší zprávy:
Smajlíci
Smile Wink Cool Big Grin
Tongue Rolleyes Shy Sad
At Angel Angry Blush
Confused Dodgy Exclamation Heart
Huh Idea Sleepy Undecided
[další]
Možnosti příspěvku:
Přihlásit k odběru témat:
Zvolte druh ohlašování a odběru novinek pro toto téma (pouze pro registrované uživatele)




Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text z obrázku vlevo. Toto opatření má zabránit robotům psát příspěvky.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost)


Náhled témat (nejdříve nové)
Napsal(a) Pavel Vacek-Extrifit.cz - 07-08-2016, 19:08
Dobrý den,
tak tedy za 1) To je normální :-) Tělo na to není zvyklé, není tam žádné maso, tak to tlačí na páteř. Pokud cvičíte s malou vahou, předpokládám, že ano, cvičte s tyčí. Ze zvyšující vahou tam omotejte slabý ručník, aby to tolik netlačilo.
2) Těch příčin unavenosti může být celá řada, od adaptace na trénink, po malý příjem energie. Samozřejmě v tom může hrát roli i malý příjem vitaminů a minerálů. Pokud žádné neužíváte, doporučuji vám V52, https://www.extrifit.cz/cs/eshop/kategor...a-mineraly , který je sestaven pro silové sportovce. Příjem těchto látek je hodně podceňovaný, takže by se měly brát tak, či onak.
Napsal(a) katy20 - 07-08-2016, 15:50
Ahojky, začínám se cvičením v posilovně (4.týden) a měla bych 2 otázky.
1) Chtěla jsem si zkusit dřepování  s tyčí, ne jen jednoručkami, ale nějak jsem si otlačila tyčí nejspíš krční páteř, 3 dny mně pekelně bolelo za krkem. Je to špatnou technikou nebo doporučujete použít třeba ručník ? Smile
2) Druhá otázka se týká vitamínů. Cvičení v posilce je pro moje tělo teď docela nezvyk, začínám s nějakou zátěží (dřív jsem cvičila, ale doma) a jsem taková celkově unavenější. Dá se to nějak zlepšit vitamíny či jinými suplementy? Beru jen protein. Taky jsem si všimla, že se mi po cvičení nohou občas udělají malé nenápadné modřinky.
Děkuji Smile