Napsat novou odpověď
Odpovědět k tématu: Dotaz ohledně cvičení/suplementace
Uživatelské jméno:
Předmět příspěvku:
Ikona příspěvku:
Text Vaší zprávy:
Smajlíci
Smile Wink Cool Big Grin
Tongue Rolleyes Shy Sad
At Angel Angry Blush
Confused Dodgy Exclamation Heart
Huh Idea Sleepy Undecided
[další]
Možnosti příspěvku:
Přihlásit k odběru témat:
Zvolte druh ohlašování a odběru novinek pro toto téma (pouze pro registrované uživatele)




Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text z obrázku vlevo. Toto opatření má zabránit robotům psát příspěvky.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost)


Náhled témat (nejdříve nové)
Napsal(a) admin - 25-04-2019, 07:26
Dobrý den,

no, já předpokládám, že pokud někdo chce zhubnout, stejně víceméně sportuje každý den. Když nedělá silový trénink, měl by jet aspoň kardio. Proto jsem to tam asi napsal. Jinak platí, že bych ho doporučoval před každou sportovní aktivitou. Když odpočíváte, je skutečně zbytečný.
Co se týká 2 capslí na den, tak jde o doporučené dávkování. Fatall je skutečně silný a mnoho lidí jsou zvyklí od konkurenčních produktů si nasypat 4-5 tablet. Proto to doporučení začínat na 1 capsli Fatallu a postupně zvyšovat až k hranici, kterou vy sám považujete za nutnou. Pak je samozřejmě můžete užívat najednou.
Napsal(a) Host - 24-04-2019, 21:09
Jediné co mi pořád vrtá hlavou je dávkování. Pavel Vacek pod produktem Fatall odpovídá na dotaz jak správně dávkovat cituji: '' Dobrý den, pro lepší efekt je vhodnější užívat Fatall každý den. ''
Co je tedy pravda? Spíše v den cvičení nebo každý den?
A jak je myšleno že neužívejte více než 2 kapsle najednou (ideální je pouze 1 tableta) ?? Co když bych rád zkusil dvě před cvičením.
Takže si dám jednu před cvičením a pak druhou třeba o 10 minut později nebo jak prosím? Děkuji.
Nebo jak nejlépe dávkovat? celkově? Děkuji moc!!!
Napsal(a) admin - 22-04-2019, 20:18
Fatall berte před nějakou fyzickou aktivitou. Buď aerobní, nebo silovou. Ve dnech volna, kdy nesportujete je vcelku zbytečný.
Protein místo jídla potřebujete takový, aby vás aspoň trochu zasytil. To dělá Long, nebo Micelar. Já mám radši Long, je chutnější.
Hero po tréninku určitě ano. Má dost bílkovin a zároveň mnoho přidaných regeneračních látek.
Napsal(a) Host - 22-04-2019, 00:35
A mám brát Fatall i v netréninkové dny nebo jen před cvičení 1 až 3 tablety podle toho jak na mě bude působit? Když bych měl brát i mimo trénink tak spíše méně než když mám trénink hádám.
Třeba když jdu v pondělí cvičit tak 3 před cvičením a když v úterý necvicim tak jen jednu rano? Nebo?
Ten Micelar mi přijde spíše jako noční protein.
Já jsem začátečník a spis potrebuju protein po cvičení a občas místo jídla. Co teda spíše radíte.. ten long 80 multiprotein nebo HERO? Mě ten hero zaujal přeci jen začínám cvičit a potrebuju vždy nějaký protein po tréninku a určitě se mi hodí i něco navíc co tělo potřebuje na regeneraci nebo myslíte ze ten hero fakt ne?? Nebo nějaký hydro asi tu 90 od vás?
Ať mi poradíte jakýkoliv muzu pit při cvičení BCAA+glutamin a pak po cvičení do sebe kopnout jeden ze zmíněných proteinu? Děkuji za radu!
Napsal(a) admin - 21-04-2019, 19:41
Ano, Fatall má poměrně dost stimulačních látek, takže ho lze brát i jako nakopávač. Začněte na 1 tabletě před tréninkem a pokud se vám bude zdát účinek slabý (málo se budete potit, málo budete nabuzený), zvyšte. Víc jak 3-4 ale určitě nedoporučuji.
Co se týká produktu HERO. Jedná se o tzv. All in One kategorii, kde jde o vyvážený poměr sacharidů a proteinu (60/40) s velkým množstvím přidaných podpůrných látek. Je tam vše, co si tělo po tréninku žádá a vyžaduje. Jako náhradu za nějaké jídlo ho použít samozřejmě lze, ale v tomto případě bych doporučil spíš nějaký "sytící" protein typu Long 80, nebo Micelar.
Vitaminy jsou základ, bez nich tělo nefunguje, takže smysl samozřejmě mají a to i u nesportovců. To není o žádném uspěchání.
Napsal(a) Host - 20-04-2019, 19:47
A nebo když ne HERO tak normální protein nějaký HYDRO? Co mi poradíte prosím?
A pokud bych šel do HERO .. mužů si dělat glutamin+BCAA a pít to při cvičení a po cvičení do sebe kopnout HERO? Díky!
Napsal(a) Host - 19-04-2019, 21:44
Takže se dá říci ze Fatall je spalovač a zároveň i nakopávač? Pokud ano a pořídím ho tak jak s dávkováním? 1 tableta každý den. Souhlasíte nebo?
A mám zůstat u braní BCAA a glutaminu? Je to prý důležitá část při cvičení,jen se ptám jestli to dále brát nebo ne.
A co mi můžete říct o vašem produktu HERO? Přemýšlím nad nim..je to bráno i jako protein? Vždy po cvičení a co dny kdy necvičím mužů si to dát místo svačiny nebo tak během dne?
A má cenu pořizovat další doplňky jako vitaminy,kreatin a tak nebo to zatím neuspěchat?
Jinak vám moc děkuji za rady! Vážím si toho!
Napsal(a) admin - 19-04-2019, 20:45
Dobrý den,
hubnete, takže to správně děláte. Sám píšete, že máte ještě rezervy jak v kardiu, tak v tom jídle, takže prostoru pro rychlejší hubnutí máte dost. Ale já bych nic neuspěchal a klidně to zatím nechte tak, dokud to jde dolů. Hubnout rychle není ani moc vhodné, protože se to pak o to hůř udrží. Naopak, postupné snižování váhy je klíčem ke stabilní hmotnosti.
Co se týká cvičení, těžko radit, neviděl jsem vás. Nevím, jak cvičíte, ale pokud vám vyhovuje současný systém, klidně si ho ponechte.
Já bych vám osobně doporučil spíš silný spalovač, který ale dokáže i pořádně "kopnout". Takový je určitě Fatall, který je dost silný na to, aby zastal obě úlohy a rozhodně nedoporučuji jen jak Fatall, tak nakopávač dohromady. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...fat-burner
Napsal(a) David.J - 18-04-2019, 17:18
Dobrý den,chtěl bych si od Vás nechat poradit ohledně suplementace a celkového cvičení. V tuhle chvíli vážím 110.2kg a měřím 180cm věk 21 let. Za 2 měsíce mám dole 3kg a nějakej ten centimetr. Jak je hned jasno,jsem obézní a snažím se s tím něco dělat. Už dříve jsem cvičil ale nevydržel jsem. Teď už aktivně chodím 3x týdně cvičit po dobu dvou měsíců,občas brusle nebo bazén a brzo snad i kolo,nemám fyzicky nářocnou práci ale stojím u ní celý den na nohou,obsluha mašiny.. 15minut pás rozehřátí chůze do kopce,5minut protažení a pak na konci 10minut pás zase chůze do kopce a 5 minut protažení a jedu vždy malou a velkou partii. Hrudník+triceps .. Záda+biceps .. Ramena+břicho+trapézy .. a nohy+lýtka ale ty zatím vynechávám,protože mám bolesti levého kolene,které je podle mě způsobeno nadváhou a stojící prací ale na tom samozřejmě pracuju a přemýšlím,že se budu muset kousnout a zkusit to pomalu procvičovat. Pak je otázka jestli je lepší jet to takhle jak to mám..nebo trénink přizpůsobit na všechny partie aby se to vše zvládlo ve třech tréninkách týdně. Takže třeba .. Hrudník+triceps+trapézy , záda+biceps+ramena , nohy+lýtka+břicho spíše se přikláním k první variantě protože si myslím že to bude lepší ale ptám se radši. Přeci jen je lepší se každé partii věnovat individuálně jakože malý a velký sval v jednom cvičení. Ve fitku se všim všudy jsem cca 2 hodinky max i s tím kardiem a protažením. 5 sérií na velký sval a 3 na malý po 8-11opakování a váhu co zvládnu.
Při cvičení používám glutamin+BCAA v prášku co si udělám a to piju. Před cvičením si dávám nakopávač,který nevím zda brát nebo ne..jestli by nebyl lepší spalovač nebo jen nakopávač nebo můžu oboje? nebo zbytečně ani jedno,co mi radíte prosím? Po cvičení do sebe kopnu protein. Pomalu i měním stravu a pracuju na tom. Žádné sladké,pečivo skoro žádné jenom lámankový chléb.
Chtěl bych se celkově zeptat zda to vše takhle jedu správně nebo by byla nějaká rada jak to zlepšit a vylepšit ''hubnutí'' a nabírání svalů.
Cílem je hubnout a nabírat svalovou hmotu. Je mi jasné že to nebude hned,ale rád bych věděl jestli to dělám správně a budou vidět výsledky nebo jestli mám do toho zapracovat nějakou suplementaci jak ohledně výživy,spalovačů,vitamínů atd..nebo zůstat tak jak jedu a vytrvat.
Předem Vám moc děkuji za odpověď a doufám že se nějak shodneme a dokážete mi poradit co a jak i bez toho abych si musel platit trenéra. Děkuji!! Hezký den. David