Napsat novou odpověď
Odpovědět k tématu: Nárůst sval.hmoty po čtyřicítce
Uživatelské jméno:
Předmět příspěvku:
Ikona příspěvku:
Text Vaší zprávy:
Smajlíci
Smile Wink Cool Big Grin
Tongue Rolleyes Shy Sad
At Angel Angry Blush
Confused Dodgy Exclamation Heart
Huh Idea Sleepy Undecided
[další]
Možnosti příspěvku:
Přihlásit k odběru témat:
Zvolte druh ohlašování a odběru novinek pro toto téma (pouze pro registrované uživatele)




Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text z obrázku vlevo. Toto opatření má zabránit robotům psát příspěvky.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost)


Náhled témat (nejdříve nové)
Napsal(a) admin - 20-03-2019, 21:40
Dobrý den,

ty základní pravidla jsou stejné jako u dvacetiletého. Potíž je v tom, že ta hormonální odezva už samozřejmě nebude taková. Nicméně pokud nemáte zdravotní omezení, není důvod abyste necvičil vícekloubové cviky, nebo jiné fyzicky náročné cvičení. No a pokud je máte, zkuste si přečíst tenhle článek. Je určený právě pro tuhle věkovou skupinu.

https://www.extrifit.cz/cs/blog/clanok/j...aly-do-usi
Napsal(a) stařec - 20-03-2019, 12:23
Dobrý den,

cvičím již asi 2-3 roky, třikrát do týdne, je mi už přes 40 let. Potýkám se se stagnací. Snažím se i co se týče stravy. Mohl byste prosím uvést základní pravidla (trénink, suplementace...) pro nárůst sval.hmoty pokud možno bez tuku u starších mužů po čtyřicítce ?
Děkuji