Napsat novou odpověď
Odpovědět k tématu: celé tělo ve dvou dnech?
Uživatelské jméno:
Předmět příspěvku:
Ikona příspěvku:
Text Vaší zprávy:
Smajlíci
Smile Wink Cool Big Grin
Tongue Rolleyes Shy Sad
At Angel Angry Blush
Confused Dodgy Exclamation Heart
Huh Idea Sleepy Undecided
[další]
Možnosti příspěvku:
Přihlásit k odběru témat:
Zvolte druh ohlašování a odběru novinek pro toto téma (pouze pro registrované uživatele)




Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text z obrázku vlevo. Toto opatření má zabránit robotům psát příspěvky.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost)


Náhled témat (nejdříve nové)
Napsal(a) JinVan - 18-04-2019, 06:29
Díky za odpověď,

vidím to naprosto stejně...ale přeci jenom jsem si teď jistější.
Ať se všem daří a Extrifit dál sílí a vzrůstá. Jak se říká...vše je jenom v hlavě  Wink

Mějte prima pohodový den
Napsal(a) admin - 16-04-2019, 18:47
Dobrý den,

předně jsem moc rád, že to zafungovalo. S tím fullbody je potíž v tom, že jakmile začne tělo sílit, váhy stoupají, náročnost taky a tím se to celé protahuje. Já myslím, že 2 hodiny je ale ještě v pohodě. Kor když to přináší výsledky.
Napsal(a) JinVan - 16-04-2019, 11:43
Ahoj, dobrý den.

Nejdříve chci poděkovat za radu, zařadit při nedostatku času na trénink 2x týdně Fullbody. Budou to zatím jen 
3 měsíce, ale tělo už začíná reagovat a rozhodně to cítím a vidím více, než při tréninku každé partie zvlášť 1x za týden.
Jen bych se chtěl ještě zeptat na Váš názor ohledně délky takového tréninku. Zařazuji pokaždé těžké základní cviky
na celé tělo a prokládám je průběžně pár izolovanými cviky na jednotlivou partii (včetně supersérií). Takovýto trénink 
mi trvá i s malou rozcvičkou cca 2 hodiny. Je mi jasné, že Fullbody musí trvat déle než Split, tak bych chtěl znát jen Váš 
názor, zda dvě hoďky jsou ještě "v normě" nebo zbytečně moc? Já osobně cítím, že si celkem máknu, ale nepřijdu si úplně
odrovnaný a ty dvě hodiny mi přijdou tak akorát...
Díky předem za Váš názor.
Prima zbytek dne
J.V.
Napsal(a) admin - 04-02-2019, 07:59
Ono je to vlastně popsané tady.
Napsal(a) Host - 03-02-2019, 21:39
Fajn, to zní rozumně a myslím i přínosně. Posledně jsem bral inspiraci z článku "Trénink z pravěku, po kterém určitě přiberete" a byl jsem spokojen. Takže dám znovu na vás (na Extrifit) a nasadíme dle možností 2x týdně Fullbody. Díky moc za odpověď. Určitě se pak podělím o výsledky.
Ať se daří, díky moc.
Napsal(a) admin - 03-02-2019, 19:51
Dobrý den,

myslím, že při chození 2x týdně do posilovny je úplně nejlepší trénink 2x týdně fullbody. Tzn., těžké základní cviky, projet celé tělo a procvičit tak svalovou partii 2x týdně. Tak bych to rozhodně udělal já.
Napsal(a) JinVan - 03-02-2019, 12:15
Ahoj, prosím o menší radu. 

Nejsem úplný začátečník, bohužel ale posledních pár měsíců se kvůli různým okolnostem dostanu do posilovny pravidelně jen 2x týdně a to v úterý a ve čtvrtek. Do teď jsem cvičil takto: úterý prsa, biceps, nohy a čtvrtek záda, triceps, ramena. Vždy tak 9 cviků a celkem mi to vyhovovalo. Nedávno mi ale radili, že bych to měl prohodit a cvičit spolu prsa, triceps, ramena a ten druhý den zada, biceps, nohy. Prosím jen o radu, který systém je tedy vhodnější. Nebo, zda je to celé úplně špatně. 
Díky moc za zpětnou vazbu a přeji všem plno větších i menších úspěchů. Prima zbytek dne. 
J. V.