Napsat novou odpověď
Odpovědět k tématu: Zhubnout nebo budovat svalovou hmotu
Uživatelské jméno:
Předmět příspěvku:
Ikona příspěvku:
Text Vaší zprávy:
Smajlíci
Smile Wink Cool Big Grin
Tongue Rolleyes Shy Sad
At Angel Angry Blush
Confused Dodgy Exclamation Heart
Huh Idea Sleepy Undecided
[další]
Možnosti příspěvku:
Přihlásit k odběru témat:
Zvolte druh ohlašování a odběru novinek pro toto téma (pouze pro registrované uživatele)




Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text z obrázku vlevo. Toto opatření má zabránit robotům psát příspěvky.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost)


Náhled témat (nejdříve nové)
Napsal(a) admin - 25-01-2019, 15:53
Tuků budete mít dost v mase, mléčných výrobcích, pokud je konzumujete. Sem tam přihoďte nějaké ořechy, nebo Omega 3. Nijak speciálně bych je ale nedávkoval.
Napsal(a) brezina4 - 24-01-2019, 10:47
Dobry den, diky za rady. Bilkoviny mam na 2gramech sacharidy tak na 3gramech. Ale kolik tuku denne prijmout? Dekuji
Napsal(a) admin - 20-01-2019, 20:49
Ale samozřejmě, že jde. A pokud byste měl nějaké měření, zjistil byste, že už to dávno probíhá. Pokud v tom tréninku cítíte, že zvedáte víc, děláte víc opakování se stejnou váhou, zvládnete víc sérií, je to jen zjevný důkaz toho, že sílíte - tzn, rostou vám svaly. Akorát, že ty přírůstky ještě nejsou tak vidět, pokud je třeba ještě pokrývá vrstva tuku.
Napsal(a) brezina4 - 20-01-2019, 18:39
Dobry den, dekuji za odpoved me bylo receno, ze budovat svalovou hmotu a hubnout nejde. Ze bud a nebo. Tak ted nevim.
Napsal(a) admin - 20-01-2019, 18:11
Dobrý den,

a co to dělat současně? Hubnout a zároveň budovat svalovou hmotu. Při tréninku v posilovně budete zatěžovat svaly, přičemž zachováte množství bílkoviny na 2 gr na kilo váhy a sacharidy na 2-3 gramech. To zajistí dostatek živin pro čistý růst svalů a přitom deficit energie budete čerpat z tukové zásoby.
Napsal(a) brezina4 - 18-01-2019, 15:55
Dobry den, potreboval bych poradit, od zari do ted jsem ze 132kg zhubnul 15kg na 117kg vyska 190cm. Zhubnul jsem prakticky jen upravou jidelnicku. V posilovne jsem cca 13x za mesic. Otazka zni: jeste zhubnou nebo zacit budovat svalovou hmotu. Pokud zhubnout na jakou vahu?

Predem diky