Napsat novou odpověď
Odpovědět k tématu: Posilování břišních svalů
Uživatelské jméno:
Předmět příspěvku:
Ikona příspěvku:
Text Vaší zprávy:
Smajlíci
Smile Wink Cool Big Grin
Tongue Rolleyes Shy Sad
At Angel Angry Blush
Confused Dodgy Exclamation Heart
Huh Idea Sleepy Undecided
[další]
Možnosti příspěvku:
Přihlásit k odběru témat:
Zvolte druh ohlašování a odběru novinek pro toto téma (pouze pro registrované uživatele)




Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text z obrázku vlevo. Toto opatření má zabránit robotům psát příspěvky.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost)


Náhled témat (nejdříve nové)
Napsal(a) admin - 14-01-2019, 08:24
Dobrý den,

břicho je poměrně odolný a houževnatý sval, který rychle regeneruje a proto není úplně snadné dosáhnout potréninkové bolesti.
Nenapsal jste, jestli vás pálí při tréninku. To by mělo, aby došlo k potréninkové svalové horečce. Pokud vás nepálí, nejedete tu sérii nadoraz. Zkuste také přidat váhu při cviku sedy lehy, nebo zvedání nohou. Možná je vaše břicho už natolik odolné, že mu cviky s lastní vahou prostě nestačí.
Napsal(a) Mára - 13-01-2019, 17:23
Dobrý den chci se zeptat, když posilují břicho tak  dělám hodne cviků např. Kolečko ,prkno, přitahování nohou na hrazdě , sedy lehy.
A když docvicim tak si jdu lehnout a ráno mě vůbec nebolí břicho furt to nechápu proč mě nebolí ,prosím poraďte mi co dělám špatně na shledanou Mára