Napsat novou odpověď
Odpovědět k tématu: Ženy - hubnutí s doplňky
Uživatelské jméno:
Předmět příspěvku:
Ikona příspěvku:
Text Vaší zprávy:
Smajlíci
Smile Wink Cool Big Grin
Tongue Rolleyes Shy Sad
At Angel Angry Blush
Confused Dodgy Exclamation Heart
Huh Idea Sleepy Undecided
[další]
Možnosti příspěvku:
Přihlásit k odběru témat:
Zvolte druh ohlašování a odběru novinek pro toto téma (pouze pro registrované uživatele)




Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text z obrázku vlevo. Toto opatření má zabránit robotům psát příspěvky.
Obrázková verifikace
(necitlivé na velikost)


Náhled témat (nejdříve nové)
Napsal(a) admin - 01-10-2018, 07:38
Dobrý den,

nezbytná není žádná. Vše se dá udělat jidlem a dietou, ale některá suplementace vám výrazně ušetří námahu, čas a dokonce i peníze. V první řadě potřebujete kvalitní protein, pak bych v dietě neopomenul amin okyseliny a nějakého pomocníka na spalování tuků jako je třeba Thermogel.
Napsal(a) Martina - 30-09-2018, 18:02
Dobrý den,můžu se zeptat cvičím už rok a chtěla bych postupem času na závody v bikini fitness kategorii. Je mi 15.
Co je nezbytné mít za suplementaci? Děkuji nashledanou
Napsal(a) Pavel Vacek-Extrifit - 20-09-2018, 19:42
(20-09-2018, 08:30)mart1 Napsal(a): Jaká kombinace doplňků je vhodná pro ženu menšího vzrůstu (měřím 154 cm, vážím 51 kg) a chci zhubnout a vyrýsovat svaly, ale jen trochu, žensky do plavek, ne mít svaly na objem. Chodím 3x týdně do posilovny a potřebuji to podpořit nějakými doplňky. Kolik bych měla přijmout za den bílkovin a jiných složek  a jak a které doplňky vhodně nakombinovat - ráno, před tréninkem, po tréninku a v netréninkové dny.


Dobrý den, 

bílkovin byste měla přijmout zhruba 2 gr na kilo váhy, tzn, cca 100 gramů denně. 
Předpokládám, že stravu už máte vhodně upravenou, tak se můžeme soustředit čistě na doplňky. 

Ráno doporučuji 20-30 ml Carni liguid na lačno a to každýn den, bez ohledu na to, zda je tréninkový, či nikoliv. https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...uid-120000
Před tréninkem doporučuji Thermogel , https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/thermogel , pokud vás tlačí finance, místo Thermogelu zvolte aspoň Synefrin: https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...-mg-burner 
Po tréninku dejte klidně Hero, ale nezapomínejte započítat sacharidy do celkového denního příjmu, https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/hero , nebo pokud máte ty sacharidy hodně nízko, tak zvolte Hydro Iso 90 https://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt...te-90-2-kg , tam nejsou takřka žádné. 
No a to je vše. Samozřejmě si dejte pozor na příjem minerálů, vitaminů, dá se doporučit i HellGel, aby byl váš trénink intenzivnější a tím pádem v konečném důsledku energeticky náročnější, ale nevím, jaký je váš fin. rozpočet.
Napsal(a) mart1 - 20-09-2018, 08:30
Jaká kombinace doplňků je vhodná pro ženu menšího vzrůstu (měřím 154 cm, vážím 51 kg) a chci zhubnout a vyrýsovat svaly, ale jen trochu, žensky do plavek, ne mít svaly na objem. Chodím 3x týdně do posilovny a potřebuji to podpořit nějakými doplňky. Kolik bych měla přijmout za den bílkovin a jiných složek  a jak a které doplňky vhodně nakombinovat - ráno, před tréninkem, po tréninku a v netréninkové dny.