Sabina Pleváková - Věřím, že přináším něco, co tu pořád ještě chybí.

Sabina Pleváková - Věřím, že přináším něco, co tu pořád ještě chybí.

Extrifit | 01. 03. 2019

Ahoj Sabino, posledních několik dní můžeme sledovat reklamní kampaň, která je úzce spjatá s tvojí osobou. Můžeš nám nastínit o co jde?

Ano, máš pravdu, že ty nové výrobky úzce souvisí se mnou. Už zhruba před dvěma lety jsem pokukovala po doplňcích, které bych využila nejen ve své přípravě na soutěž, ale i v tom běžném mimosoutěžním fitness životě. A zjistila jsem, že něco takového, co bych si já představovala, tu na trhu vlastně není. Tuhle svoji myšlenku jsem několikrát nastínila panu Nádvorníkovi, majiteli Extrifitu, a shodli jsme se na tom, že by bylo dobré vytvořit samostatnou ženskou řadu produktů, které by ovšem netvořily jen přebalené běžné produkty, ale obsahovaly by prvky přesně dle mých požadavků a představ. Tak vznikla Womenline, kterou momentálně uvádíme na trh.

Nabízí tyto doplňky i nějaké benefity pro muže?

Tak samozřejmě že ano, ale jde spíš o to, že ty speciální prvky ocení spíše ženy než muži. Například složení proteinu vyloženě vychází vstříc ženám, neboť některé mají při větší konzumaci proteinů specifické ženské potíže, které my jsme chtěli touto řadou odstranit nebo zmírnit. A to je ten nejuniverzálnější produkt. Ostatní jsou ještě specializovanější.

Jak velkou roli v tom složení hraje tvá osoba?

Začalo to tím, že jsem na Extrifitu přednesla nějakou vizi na nové produkty zaměřené na mé speciální požadavky. Nejdřív tedy bylo zapotřebí si ujasnit, jaké výrobky vytvořit, na co by měly být a co by měly obsahovat. To druhé téma už pak bylo ladění konkrétního obsahu. Na to už nemám takové znalosti, abych věděla či mnou navržené suroviny vůbec sloučit lze, zda se to nebude vzájemně rušit a podobně. Ale takové znalosti má pan Nádvorník a tak se postupně ladilo složení tak, aby splnilo to mé „zadání“ a doporučení.  Následně nato jsme několik měsíců výrobky testovali a dolaďovali až k finální verzi.

 

Dobře, pojďme se tedy podívat na nějaké produkty. Vidím tu jakýsi Beauty Booster, to mi je jasné, že já to asi těžko využiju, ale přesto mě zajímá, o co přesně jde?

Jde samozřejmě o výživu těch atributů ženské krásy. O výživu vlasů, nehtů, ty látky tam obsažené výrazně přispívají k lepší pleti. Konkrétně tento produkt mi velmi chyběl v přípravě na soutěž. Bikiny fitness je samozřejmě o vydietovaném těle, ale ta dieta by se neměla projevit v tom, že máte špatnou pleť, padají vám vlasy a tak podobně. Já jsem se na toto vždy velmi zaměřovala, hodně jsem studovala, které vitaminy a minerály mi v tomto ohledu mohou pomoci a jedla třeba 10 výrobků, abych ty jednotlivé složky do sebe dostala. Takže my jsme udělali to, že jsme ty klíčové látky daly dohromady a přidaly se ještě nové prvky. Vznikl tak komplexní produkt, který pomůže závodnicím udržet si zdravý vzhled i ve finálních fázích diety. Ale užívání Beauty Boosteru je samozřejmě perfektní i pro běžnou uživatelku, která se rozhodne redukovat stravu a může se stát, že díky ne úplně pestré stravě ji některé látky budou chybět. No a v neposlední řadě to jistě ocení každá žena, která chce prostě vypadat dobře, protože krása – pevnost vlasů, nehtů a vzhled pokožky často závisí právě od správné výživy zevnitř.

Pak tu máme Fat Burner. Je tam nějaká změna oproti například Fatallu?

Každý, kdo si vyzkoušel Fatall, mi asi potvrdí, že to je skutečně hodně silný spalovač. Womanline Fat Burner bude stejně účinný, ale některé prvky jsou v něm potlačeny a jiné zase naopak zvýrazněny.  Některé bylinné výtažky v něm působí jako antoxidanty, jiné zase podporují hormonální systém ženy. Zároveň je to spalovač tuku pro ženu moderní doby, která musí být aktivní po celý den. Proto je v něm poměrně vysoká dávka kofeinu, zelený čaj a další energetické látky.

Předtím jsi zmínila nejuniverzálnější produkt z řady Womenline -  protein Whey3. Můžeš mi tedy povědět, nakolik vychází vstříc potřebám žen?  

Asi není tajemstvím, že ženy si rády pochutnají. Proto je u Whey3 kladen velký důraz na chuť a také stravitelnost. Špičkovou stravitelnost zajišťuje vysoká dávka nových, moderních, trávicích enzymů. Co se týká chutě, použili jsme třísložkový protein, který zajistil takovou specifickou, lahodně krémovou, konzistenci. Zároveň jsme použili množství přírodních složek, které také přispívají k lahodné chuti a vůni proteinu. Ve vanilkové příchuti jsou skutečná vanilková semínka, v čokoládě je pravé kakao, v jahodě je velké množství drahého lyofilizovaného ovoce, obrovsky se těším na kokosovou příchuť, kde je strouhaný kokos, a navíc přidané kokosové mléko, takže ta chuť je velmi plná a reálná. Tím se trochu vracím k tvé otázce, zda jsou ty produkty vhodné i pro muže. Tady vidíš, že ano, ale ruku na srdce, většině kulturistů je to jedno, jestli mu tam plavou vanilková semínka, nebo ne. My ženy jsme v tomto ohledu přeci jen trochu jiné, chceme, aby produkt voněl a byl skvěle zabalen. A až ucítíš vůni kokosu, nebo té vanilky… to je něco fantastického. Ovšem pořád ještě mluvíme o takových prvních vlaštovkách, další a další produkty totiž ještě budou následovat.

Ty si zmínila obal, který je výrazně jiný, než je běžná produkce Extrifitu. I ten se tvořil podle tvých představ?

Extrifit,přestože vznikl jako hardcore značka především pro muže, si získal až překvapivě hodně velkou popularitu u žen a my bychom rádi oslovili i další. Womanline řada by se ráda přiblížila i ženám z takové té širší skupiny fitness cvičenek a aktivních sportujících žen. Ty výrobky splňují nejpřísnější kritéria i pro špičkovou fitness závodnici, ale tím designem chceme oslovit i ty „obyčejné“ ženy, které nemusí nejdéle do zítřka vystudovat fitness školu a získat pět diplomů z výživových kursů, aby si mohly koupit nějaký protein. Jednoduchost a snadnou identifikaci toho, že to je určené nám, ženám, jsme chtěli přenést i na ty obaly a myslím, že se to vážně povedlo. K tomu máme připravený i kompletní merchendising, a věřte, že sportovní tašku v dizajnu Womenline si vážně zamilujete. Když to celé shrnu, tak Womenline je značka určená ženám s kvalitou, kterou přináší Extrifit. To nejlepší složení produktů jsme zabalili do luxusního dizajnu, se kterým jsme si vyhráli zrovna tak pečlivě jako se speciálním složením produktů pro ženy. Věřím, že na trh přinášíme pro ženy něco, co tu pořád ještě chybí.

Sabino, když o tom tak mluvíš, absolutně vnímám tvoje nadšení a nedá mi, abych ti nepoložil poslední otázku. Na jaké úrovni je práce na této nové značce v porovnání s tvými nejlepšími sportovními výsledky?

To je těžká otázka, ale celé to vnímám jako významnou součást toho, co jsem ve fitness dosáhla. Pro mě je obrovsky důležité, že jsem pomohla vytvořit něco, co bylo přesně podle mých představ, že jsem do toho mohla mluvit, zasahovat a podílet se na tom. Jsem ráda, že moje slovo má nějakou váhu a vlastně mi celé to účinkování ve fitness dává smysl. Jakmile někdo dosáhne sportovních úspěchů a já vyhrála v amatérech vše, motivace je těžší a smysl toho všeho se hledá hůře. Ano, přestoupila jsem do IFBB Pro, mohu bojovat dál a snažit se o co nejlepší výsledky, ale už to není takové. Už tam chybí ten adrenalin. Proto jsem ráda za tuhle příležitost, kam jsem mohla otisknout všechny ty znalosti a zkušenosti a momentálně je práce na Womenline to, co mě naplňovalo a co mě baví. A ta práce samozřejmě nekončí, takže je to Womenline, kterou momentálně řadím velmi vysoko mezi mé úspěchy.

Komentáře: