Objemový a dietní jídelníček Sabiny Plevákové

Objemový a dietní jídelníček Sabiny Plevákové

Extrifit | 16. 05. 2018

Jídelníček je takové magické slovo. Každý se po nich pídí, každý chce znát názor hlavně na ten jejich. A proto jsme pro vás přichystali ukázkové jídelníčky členů Extrifit Teamu, nebo úspěšných členů Extrifit Clubu. Jídelníčky se odvíjí od toho, v jaké fázi se zrovna jednotliví sportovci nachází, případně jak byly zaznamenané například z minulých předsoutěžních příprav. Tyto jídelníčky budeme pravidelně zveřejňovat formou obrázku, takže si je klidně můžete stáhnout a používat dále.

Dnes tu máme jídelníček, dokonce dva jídelníčky, na které mnoho z vás čekalo. Je tu ukázka stravování profesionální Bikiny závodnice v tzv. mimosoutěžním období, kdy je váha Sabiny Plevákové zhruba o 5 kg vyšší, než je ta soutěžní. Sabina dlouhodobě prosazuje názor, že pro závodnici kategorie Bikiny fitness je krajně nevhodné přibírat velké množství kilogramů v tzv. offseason období. Proto se tento typ jídelníčku bezesporu hodí právě pro toto období končící soutěžní sezóny.

Dalším jídelníčkem je typické složení stravy v období přípravy na soutěž.  Jedná se o jídelníček zaměřený na redukci tuku a zachování co nejvíce živin pro růst svalové hmoty, která samozřejmě dělá tělo ženy pevnějším a tvarovanější.

Komentáře:

Nejnovější články

Víte všechno o bílkovinách, hydrolyzolátech, peptidech a aminokyselinách?

Autor článku: Extrifit

Na trhu se nachází velké množství různých proteinových přípravků.Jsme konfrontováni i s různými bombastickými názvy, výroky a čísly, které by měly zaručit ten nejlepší efekt a to někdy takřka během pár dní. Jak se v tom všem zorientovat a vybrat si správně? Je potřeba získat přehled o vlastnostech bílkovin, jejich stavebních jednotkách a i o kritériích jejich kvality. 

Zobrazit celý článek

Víte všechno o bílkovinách, hydrolyzolátech, peptidech a aminokyselinách?

Sacharidy - anabolická živina, kterou potřebuješ k růstu

Autor článku: Extrifit

Sacharidy vám pomohou přibrat hmotu. To je bez diskuse. Bohužel nejen svalovou, ale může to být i hmota tuková. Záleží na tom, kdy a jaké sacharidy budete konzumovat. V tomto článku se dozvíte základní informace, které byste měli jako aktivní sportovci znát. A je jedno, jestli patříte mezi skupinu jedinců, kteří mají ze sacharidů hrůzu (ano, i takoví se mohou najít) – tzn., že trpíte „sacharidofóbií“ nebo se řadíte do zcela opačné skupiny, a jste tzv. „sacharidoholici“ – bez sacharidů si nedokážete představit, že byste fungovali.

Zobrazit celý článek

Sacharidy - anabolická živina, kterou potřebuješ k růstu

Trénujte naplno i s nižší zátěží

Autor článku: Extrifit

Pokud to ještě nevíte, tak když budete stále cvičit s vysokou zátěží, tak budete nadměrně zatěžovat své klouby, ale i vazy a šlachy, což se vám může v budoucnu i vymstít. Inspirujte se proto dnešním článkem, ve kterém přinášíme tipy, rady a několik způsobů, jak dosáhnout toho, aby vám i lehká zátěž připadala dostatečně vysoká a zajistili si tak budování svalové hmoty a nový stimul pro vaše tělo.

Zobrazit celý článek

Trénujte naplno i s nižší zátěží