Extrifit na FIBO 2018

Autor: Pavel Vacek

Říká se, že jeden obraz vypoví víc, než tisíc slov. Obávám se, že v mém případě to neplatí. Mé výtvarné nadání se omezilo na schopnost nakreslit prase pomocí čtverečku, trojúhelníku, několika rovných čar a jedné zakroucené. Proto raději píšu.

Leč popsat každoroční světový veletrh FIBO, konaný v Německu je skutečně obtížný úkol. Tak jaké to bylo? Jako obvykle obrovské. Projít všechny haly vyžaduje úctyhodný výkon pokročilého turisty a za jeden den to stejně nedáte. Bylo zase hlučné. Zajeďte si na Matějskou a vynásobte ten mix písní a hudby minimálně tisícem. I tak vám vyjde dost podhodnocená směska beatů a rytmů linoucí se z hal Fiba. Svalnaté? No… Bývávalo více. Stánky i nadále disponují nějakou obrovskou hromadou masa v podání více či méně známého jedince, ale ten je obklopen hordou přiměřeně svalnatých mladíků vlnících se v rytmu hudby, společně s krásnými dívkami po boku. A jestliže se hostesky na autosalonech začaly cudně oblékat a ze startovních roštů Formule 1 rovnou mizet, aby nikoho nepohoršilo odhalené stehno, zde si do sytosti můžete užít místa, kde je svět ještě relativně v pořádku a slovo přitažlivost není zakázaným pojmem. Inovativní? Jak v čem, jak kde. Nejrůznější novinky se odehrávají především v halách prezentujících tréninkové stroje a nejrůznější doplňky a pomůcky. Futuristické designy a nová vedení pohybu jsou skutečnou pastvou pro oči i ducha nejrůznějších technicky zaměřených jedinců. Co se ale týká doplňků výživy a nových trendů, zde můžu směle prohlásit, (s hrdostí v hlase), že tady žádný vlak neujíždí, ba ani není přistaven. Extrifit se dnes může naprosto směle rovnat jakékoliv světové značce v šíři sortimentu a její kvalitě. Naše Protein Caffe šlo vyloženě na dračku a dosáhlo pověsti, o které si můžou mnozí prodejci jen zdát, neboť sami návštěvníci nás kontaktovali s tím, že dostali doporučení na tento výrobek a kde že si ho mají koupit. Zrovna tak náš prezenční stánek byl jedním z nejhezčích a nejdominantnějších v našem pavilonu. A my jsme rádi, že jsme tímto způsobem mohli reprezentovat Českou republiku, její zákazníky a strčit tím do kapsy i mnohé zavedené světové značky. Samozřejmě, pořád je co zlepšovat a na čem pracovat. Ale my to s vaší podporou zvládneme a naši Extrifiťáckou rodinu řádně globálně rozšíříme.  No a teď už radši pojďme k těm obrázkům, abyste mohli i vy nasát trochu té atmosféry…