&nsbp;
Adam Václavek - Chci, aby byly mé tréninky co nejtvrdší.

Adam Václavek - Chci, aby byly mé tréninky co nejtvrdší.

Extrifit | 07. 06. 2018

Již čtvrtým rokem odměňuje firma Extrifit závodníky a závodnice mládežnických kategorií v rámci projektu "Odměna za výsledek". Podmínky této akce lze najít u nás na webu, ale v krátkosti jde o to, že všichni účastníci jarních mistrovských soutěží, kteří se rozhodli ve své přípravě vsadit na značku Extrifit, docílili medailového umístění buď na mistrovství Čech, nebo mistrovství ČR a nemají pozitivní dopingový test, mají nárok na odměnu do výše až 100 % jimi vynaložených finančních prostředků ve formě doplňků výživy dle vlastního výběru. Jedním z takto oceněných sportovců je i ADAM VÁCLAVEK.

Ahoj, mohl by ses našim čtenářům krátce představit? Jak dlouho cvičíš, co děláš, jakou studuješ školu?

Ahoj, moje jméno je Václavek Adam. Cvičit jsem začal cvičit kolem Vánoc roku 2015. Tehdy jsem chodil ještě na střední školu v Jeseníku. Nyní pracuji jako seřizovač v Letohradu.

Co, nebo kdo tě přivedl ke cvičení?

Je cvičení mě přivedl kamarád. Bohužel postupem času bylo víc takových kamarádů, ale nikdo z nich nevydržel.

Kam bys to chtěl nejdále dotáhnout? Kde je tvůj vysněný cíl? Máš nějaký vzor?

Kam bych to chtěl dotáhnout? Popravdě sám nevím, vždy jsem se snažil být co nejlepší, takže kam až mě to zavede, na to jsem sám zvědavej. Samozřejmě mám spoustu vzorů. Například svého trenéra, ale i osobnosti jako je Sadic, Ryan Terry, Ondra Kmošťák a spousty dalších.

Ty jsi jeden z těch, kteří využili nabídky Extrifitu prezentované v akci „Odměna za výsledek“. A také jsi na tu odměnu dosáhl. Pochlub se, za co ti byla vlastně předána ona odměna?

Odměna mi byla předána za 1. Místo v kategorii Physique fitness do 178 cm na MČR.

Proč sis vybral právě tyto produkty?

Tyto produkty jsem zvolil, protože se v objemové fázi budu snažit nabrat co nejvíce svalové hmoty. Proto potřebuji, aby tréninky byly co nejtvrdší s co největší intenzitou. A myslím si, že značka Extrifit je k tomu skvěle přizpůsobena.

Myslíš si, že ti tato akce pomůže i v následujícím období?

Určitě ano. Už se nemůžu dočkat až zkusím například AKG peptidy. A suplementů mám snad na půl roku dopředu. Takže se můžu soustředit na kvalitu jídla.

Kde vidíš své silné stránky a naopak slabiny? Jak je hodláš zlepšit?

Kde vidím své slabiny? Celkově mé tělo je jedna velká slabina, jelikož soutěžím v amatérech. Ale ty největší jsou rozhodně křídla a ramena.

S kým na své přípravě spolupracuješ asi tak nejvíc?

Se svým trenérem. To on mi radí, co a jak mám dělat. Jinak celkové cvičím sám, protože to zlepšuje trénink.

Co ti v předsoutěžní přípravě dělalo největší potíže?

Určitě superkompenzace, kdy jsem musel vypálit glykogen. Popravdě nikdy jsem si nesáhl tak na dno, ale stálo to za to a já si odvezl 1. Místo. Na absolutního vítěze mi chybělo 0 bodů, jelikož jsme měli oba stejně, ale bohužel rozhodčí se rozhodli předat cenu mému soupeři, ale zároveň kamarádovi, takže mi to nijak nevadí.

Co plánuješ v nejbližším období?

Určitě objemovou fázi a příští rok přijít lepší.

Co bys poradil svým vrstevníkům, kteří nejsou tak úspěšní jako ty? Jak tě vnímají třeba ve třídě?

Přijde mi, že lidé mě vnímají furt stejně. Každopádně svým vrstevníkům bych doporučil nikdy to nevzdat, dřít a snažit se být vždy co nejlepší. Pak máte všechny 3 věci, které potřebujete.

Řekněme, že někdo má výrazně omezený rozpočet. Pokud bys tedy měl zvolit jediný doplněk, který by to byl?

Určitě protein

Vraťme se k tréninku. Co je tvou nejlepší partií a jak ji cvičíš?

Určitě prsa, ale způsoby tréninku si nechám pro sebe.

Nejlepší partie jdou občas „samy“. Ale máš partii, kterou sis musel vyloženě vydřít a pomohlo ti k tomu něco speciálního?

Když jsem začínal, měl jsem pouhých 48 kg. Začal jsem od nuly, tělo se mnou moc nespolupracuje, co se růstu týče. Takže mohu s klidem říct, že každou část těla jsem si musel vydřít.

Jaký je tvůj momentální tréninkový split a s jakým rozložením svalových partií?

Momentálně jedu split 4+1, křídla, ramena/ prsa, ruce /nohy /záda+lehká ramena/

 

Zkoušíš maximálky? Pokud ano, jaké jsou a pokud ne, tak jaký máš názor na silová cvičení?

Ano, zkouším. Moje maximálka na Bench je 140 kg, deadlift 200 kg a  dřepnu 150 kg.

Na jaké soutěži tě zase uvidíme?

To na 100% ještě nevím. Uvidíme příští rok podle formy.

Znáš Extrifit Team? Je někdo z Teamu, který tě motivuje víc než ostatní? 

Rozhodně Vojta Koritenský.

Je nějaká osobnost, se kterou bys šel rád třeba na večeři? Kdokoliv, nemusí to být jen někdo z kulturistiky nebo fitness.

To je dobrá otázka. Tak z žen by to byla nejspíš Sabína Pleváková.

Chceš na závěr něco dodat?

Rozhodně ano. Když jsem jel na Moravu soutěžit, jel jsem tam s tím, že neskončím ani ve finále. Byl jsem malý, ale hodně vysekaný. Každopádně tím chci říct. Nikdy to nevzdávejte a aspoň to vyzkoušejte, můžete vždy překvapit.

Komentáře: