Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A nehubnu a nehubnu..
#1
Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o analýzu a radu.
Je mi 25, měřím 163 cm a vážím 78 kilo. Před Vánoci jsem držela proteinovou dietu a shodila 6 kilo, poté jsem zase 3 nabrala (Vánoce). Chodím 3x týdně posilovat 40-50 minut (podle "Trénink z pravěku, po kterém zaručeně přiberete") a potom vždy 20-25 min kardio při spalovací tepové frekvenci. Mám chytrou váhu, která mi vypočítala bazální příjem asi 1850 kcal. Nyní se stravuji podle Kalorických tabulek, nastaveno mám hubnoucí stravování s lehkou aktivitou, tedy 1700. A od minulého týdne mám asi půlkila tuku navíc.
Dotazy zní: Jak velký má být kalorický deficit, abych hubla, ale nedostala se do zpomalení metabolismu, že tělo bude strádat a ukládat tuky? Je pocit hladu špatný, nebo naopak nezbytný pro hubnutí? Je takto postavený trénink vhodný?

Děkuji mockrát za odpovědi.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

jdeme hned na první otázku a rovnou vás asi zaskočím odpovědí: Nevím. A to z jednoduchého důvodu. Kalorický výdej není neměnný. Bude naprosto jiný např. v tréninkový den a jiný v netréninkový. Bude jiný po aerobním tréninku a jiný po silovém atdatd.. Čili bych vám doporučil to vzít tak trochu po selsku. Evidujte si hodnoty a zapisujte si je. Na začátku týdne se zvažte a pak na konci. Mezitím vůbec nechoďte na váhu. Pokud přiberete, svět se nezboří, ale vy víte, kde ubrat a uberete na příjmu. Nebo výrazně zvýšíte Kardio. Pokud se váha hýbat nebude, uberete mírně. Pokud shodíte více než 2 kg za týden, lehce přidejte na příjmu. A tak to dělejte týden co týden.
2) Je špatný, protože se vám zpomalí metabolismus. Neměla byste mít pocit hladu. Cílem je rozjet metabolismus co nejvíc.roblém je, že u proteinové diety tohle moc nejde. V tomto ohledu je mnohem vhodnější dělená strava, nebo sach. vlny.
3) Jo, trénink je v pohodě. Naopak, nebojte si přidávat. Čím větší námaha, tím větší kalorický výdaj.
Odpovědět
#3
Zdravím, chtěla bych hodně schodit ale nějak to nejde. Skáču přes švihadlo ale na váze to dolů vůbec nejde. Čím to může být?
Odpovědět
#4
Dobrý den,

ptáte se, čím to může být?
-Malým výdejem energie
- velkým příjmem energie
- stresem
- špatnou skladbou stravy
- špatným rozložením stravy
- porušováním diety
- špatnou životosprávou

Stačí si vybrat. :-)
Odpovědět
#5
Dobrý den, jím pětkrát denně, piju tak dva litry, někdy i více vody za den, ráno i večer chodím pěšky do práce (dohromady asi 3 km), a pětkrát týdně chodím cvičit (alpinning, občas posilovna a běžící pás, tak jednou za týden rotoped doma). Cvičit chodím už asi rok a půl a zhubla jsem asi 8 kilo, jenže teď už u sebe nevidím žádný pokrok, váha je pořád stejná. Už nevím, co dělám špatně a jsem z toho otrávená, když nevidím žádné výsledky. Pro představu můj jídelníček (ráno- ovesná kaše, svačina - bílý jogurt nebo cottage, oběd - rýže s kuřecím masem, svačina -neochucený kefír nebo bílý jogurtový nápoj, večeře - vejce, tuňák, zelenina (žádné sacharidy), někdy i 2. večeře - polotučný tvaroh). Uvažuju o zakoupení spalovače a rozpustných bcaa a ráda bych se zeptala, zda je to vhodná kombinace, nebo co byste mi doporučuli? A kde dělám chybu nebo co dělám špatně.

Mockrát děkuji.
Klára
Odpovědět
#6
Dobrý den,

to, že se váha zastaví, je běžný jev. Pokud rok jíte stejně, nebo podobně, tělo se přirozeně nastaví na daný kalorický příjem a nemá moc důvodů dále hubnout. Je to takové klasické zpomalení metabolismu. Většinou se to řeší tak, že si dáte "oraz" od diety, tak na týden. V něm přirozeně přiberete, ale nebývá to pravidlem. Nicméně tělo dostane kalorický šok, získá pocit, že doba strádání pominula a na chvíli zase zrychlí metabolismus. A v ten moment se vrátíte zase k té dietě. Je to prostě takový krok zpět, abyste mohla udělat dva dopředu. Druhá varianta je, že prostě nemůžete mít stejně jídla pokud vážíte méně. S úbytkem váhy je třeba počítat a lehce ubírat i na jídle, nebo naopak přidávat na straně výdeje energie. No a třetí možnost je zařazení těch pomocníků. Osobně doporučuji Thermogel, který se ukazuje jako velmi efektivní společněse synefrinem a Carnitinem. Vše najdete v odkazu. Pokud si musíte zvolit pouze jeden produkt, vsaďte na Thermogel. http://www.extrifit.cz/cs/eshop/kategori...bavit-tuku
Odpovědět
#7
Dobry den,

moc dekuji za rychlou reakci. Zkusím tedy tyden se na to vykaslat a uvidím, co to udělá. Jinak si nemyslím, ze bych jedla hodne. Takze spíše doporučujete thermogel nez klasicky tekutý carnitin? A co ty rozpustné bcaa, ty nejsou potreba? Netrvam na jednom výrobku, ale klidne kombinaci, ale příliš tomu nerozumím...Big Grin

Kristýna
Odpovědět
#8
Jeste bych se Vas rada zeptala, zda v týdnu, kdy se vykaslu na dietu, mam dal dodržovat pohyb, jak jsem zvykla, nebo zda taky omezit. Díky.
Odpovědět
#9
Dobrý den,

jasně, pohyb je vždycky fajn. V tom týdnu si prostě odpočiňte od diety jak fyzicky, tak psychicky. To většinou pomůže. Dělejte sport pro pobavení, ne proto, že musíte zhubnout.
Co se týká BCAA, nebo komplexních aminokyselin, ty jsou samozřejmě do diety vhodné. Nicméně, primárně neslouží k úbytku tuku, ale jako ochrana svalové hmoty.
Thermogel a jiné termoregulační produkty jsou podle mě efektivnější, ale celá ta kombinace Thermogelu a Carnitinu alespoň útočí na tukové zásoby různými cestami.
Odpovědět
#10
(10-09-2017, 18:46)Host Napsal(a): Dobrý den, jím pětkrát denně, piju tak dva litry, někdy i více vody za den, ráno i večer chodím pěšky do práce (dohromady asi 3 km), a pětkrát týdně chodím cvičit (alpinning, občas posilovna a běžící pás, tak jednou za týden rotoped doma). Cvičit chodím už asi rok a půl a zhubla jsem asi 8 kilo, jenže teď už u sebe nevidím žádný pokrok, váha je pořád stejná. Už nevím, co dělám špatně a jsem z toho otrávená, když nevidím žádné výsledky. Pro představu můj jídelníček (ráno-  ovesná kaše, svačina - bílý jogurt nebo cottage, oběd - rýže s kuřecím masem, svačina -neochucený kefír nebo bílý jogurtový nápoj, večeře - vejce, tuňák, zelenina (žádné sacharidy), někdy i 2. večeře - polotučný tvaroh). Uvažuju o zakoupení spalovače a rozpustných bcaa a ráda bych se zeptala, zda je to vhodná kombinace, nebo co byste mi doporučuli? A kde dělám chybu nebo co dělám špatně.

Mockrát děkuji.
Klára

Ahoj Kláro, nejsem tedy žádný výživový poradce, neznám Tvoje údaje, Váha, výška, věk atd. Ale jestli jedeš furt to samé, tak snadno..Tělo stagnuje..Zkus tam šoupnout nějaký silový trénink a třeba se to pohne :-) Spalovač je určitě dobrá věc, ale je to pouze doplněk
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)