Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oběd
#1
Zdravím.

Chtěl bych se Vás zeptat, zda je lepší po cvičení v prvním jidle do sebe dostat spíš bilkoviny/tuk nebo spíš převaha bilkoviny/sacharidy. Resp. 5 celych vajec nebo 200g napr. kureci/kruti. - 300g brambor/pytel rýže.  Má nějaký zasadní vliv příjem tuků v prvním jidle nebo ne?

A zda je vhodný Hardcore Gain 21 na doplnění sacharidu během dne? ( Až po prvním jídle po fitku cca např. kolem 3-4 odpo ) Jestli správně chápu tak obsahuje jen pozvolna uvolnujici saachr? Takže by měl byt o něco lepší než ty produkty co od Vás mají rychle uvolňující se? :-) Předem děkuji.

S pozdravem,

Pepa.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

kombinaci bílkoviny/tuk určitě ne. Nevím, proč by tam měl být tuk po tréninku. Takže za mě, resp. za vývojové centrum Extrifitu doporučuji vyvážený poměr bílkovin a sacharidů v poměrech, které jsou v produktu HERO. Právě ten považuji za suverénně nejlepší potréninkový produkt v nabídce. http://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/hero

Pokud hledáte Gainer s postupným uvoňováním sacharidů, zvolte Go Pro 30. Ten nabízí to, co požadujete. http://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/go-pro-30
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)