Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jídelníček do šesti tisíc měsíčně, a suplementy do tří tisíc měsíčně
#11
Tak to jste mě namotivoval pane Vacek. Já totiž mám problém doma a v práci. Moje zaměstnání je totiž dost stresující. A mé soužití s mojí mámou ve společné domácnosti taky. Navíc mám ještě další zaměstnání, protože z jednoho zaměstnání bych žít asi nedokázal, a vlastní bydlení si bohužel dovolit také nemohu, takže jsem v práci každý den od pondělí do neděle, a moje jediné volno je dvakrát do roka o dovolené v létě přes letní prázdniny a v zimě okolo vánočních svátků. Takže i čas pro regeneraci organismu v podstatě žádný nemám, a k tomu navíc i velice špatně spím, a přes noc se dost často, alespoň jednou probudím. A slyšel jsem od jedné trenérky fitness, že obojí, jak stres, tak i nedostatek odpočinku v průběhu trénování totiž zvyšuje hladinu hormonů, které jdou proti přibírání svalové hmoty a naopak podporují ukládání tuků v oblasti břicha. Co si o tomhle tvrzení vůbec myslíte? Bude na tom podle Vás něco pravdy? A já nějaký tuk v oblasti břicha mám, a jinak jsem dost hubený. A moje suplementace Vašimi výrobky je následující. Ráno jednu tabletu multivitamínu V52, pět tablet Beef Amino Hydro a 5g instantních BCAA, před tréninkem a v průběhu tréninku dalších deset gramů BCAA, a po tréninku jednu odměrku proteinu High 80, jeden kus ovoce(hruška, jablko, banán, granátové jablko, pomeranč, 300g hroznového vína, atd...) a když se přemůžu tak po tréninku k tomu proteinu navíc jednu odměrku gaineru GO 30. A když se nepřemůžu, tak místo goučka Vaší proteinovou tyčinku Hydro protein Bar 31%, a nebo nějaké musli tyčinky a nebo celozrné sušenky. Uvažuji, že bych ještě do mé suplementace zahrnul navíc i nějaký kreatin. Co si vůbec myslíte o mé suplementaci?
Odpovědět
#12
No... to je přeci normál. :-) Já přes týden pracoval, přes víkend vyhazoval. Práci jsem se snažil sehnat takovou, při které jsem mohl dělat slušně kulturistiku. Někdy to šlo líp, jindy hůř. Všeobecně jsem dělal spíš v noci.
Stres je to nejhorší na svaly, co může být, to je jasný. Takže se poohlídni po vlastním. Co se týká suple, je to dostačující. Hlavně nezapomínat na kvanta jídla k tomu.
Odpovědět
#13
A ještě se Vás pane Vacek zeptám na poslední otázku. Stačí mi jídelníček v celkové energetické hodnotě deseti tisíc kilojoulů za den? Trénuji čtyřikrát týdně v posilovně, a moje zaměstnání je fyzicky středně náročné.
Odpovědět
#14
V první řadě je dobré znát ty hodnoty a vědět, kolik kaloriíí jste přijal. Od toho se lze odpíchnout. Protože na tuhle otázku vám nedá odpověď asi nikdo. Nevím, kolik vydáte kalorií v práci, na tréninku, cestou do práce atd atd... Ale pokud budete znát čísla a váha se nebude hýbat podle představ, víte, kde ubrat, nebo navýšit.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)