Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jídelníček+suplementy
#1
Dobrý den,

mám 180cm, cca 84kg,trochu více tuku v oblasti břicha.

měl bych na Vás dotaz. Chodím cvičit  2x týdně (crossfit) + zhruba 2x týdně plavání a běhání. Chtěl bych se zeptat, na doporučení suplementů, co je nejvhodnější po treninku , případně ráno a během dne, samozřejmě kromě dodržování jídelníčku.

Mockrát děkuji za Váš čas a případný názor. D.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

to samozřejmě záleží na rozpočtu.
Po ráno je vhodné dát na lačno aminogel, nebo jinou formu aminokyselin.
Před tréninkem crossfitu, aale i klidně toho plavání a běhání HellGel, což je stimulant bez cukru. A po tréninku Hero, nebo Regel s BCAA GT+. Po noc Micelar, nebo Long.
Odpovědět
#3
Dobrý den,

ráda bych zhubla. Měřím 165cm, váha 66kg, 43 let - žena. Snažím se o vyvážený jídelníček s minimem tuků. Chodím plavat. Slyšela jsem, že je potřeba mít dostatek bílkovin a to mám strach, že jich dostatek nemám. Sice se snažím co nejvíce zařazovat luštěniny, jogurty, skyr, tofu, šmakoun a mléko. Ráda bych doplnila vhodnou variantu nápojem, jen nevím jaký si správný vybrat...
Děkuji za radu
Iva
Odpovědět
#4
Dobrý den,

to, jestli máte dostatek bílkoviny, zjistíte snadno. Na vaši váhu byste měla přijmout max. 1,5 gramu na kilo váhy, tzn. 99 gramů bílkovin. Podívejte se na složení Vámi snědených potravin za den a spočítáte to. Každopádně na Vaši otázku doporučuji do redukčních diet nejraději tento protein: http://www.extrifit.cz/cs/eshop/produkt/...te-90-2-kg
Má nejvyšší množství bílkovin a nejnižší sacharidů a tuků.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)