Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Místo prsních svalů všechno berou ramena.
#1
Dobrý den,

když se snažím cvičit prsní svaly, tak mi všechny cviky berou ramena (hlavně předky). Díky tomu mám opravdu velká ramena ale skoro žádná prsa (moje nejslabší část). Cvičím ve sklepní posilovně, takže nemáme žádné stroje. Všechno cvičím s velkou osou nebo jednoručkami. Ať dám těžké váhy nebo lehké a snažím se kontrolovat  techniku, rozhas pohybu a zatínání svalů, pokaždé cítím, jak to berou ramena. Můžu cpát lopatky k sobě, jak chci. Můžu se soustředit maximálně na zatínání prsou, stejně je nikdy neprocítím. Stane se mi cca jednou z 10 tréninků, že něco málo zabolí. Zkouším různé polohy lavičky, různé cviky... prostě všechno ale 90% prostě táhnou ramena.

Máte někdo stejný problém? Jakýkoliv jiný sval zvládnu odcvičit s pocitem, že dostal zabrat. Ale prsa vůbec, i když se jim snažím věnovat maximálně. 

Děkuji za případné rady.
Odpovědět
#2
Dobrý den,

normálně bych doporučil metodu předvyčerpání, kdy se zařadí izolovaný cvik na začátek tréninku. Ale pokud to tak cítíte i u vyloženě izolovaných cviků, tak mě žádná jiná rada nenapadá.
Možná bych zkusil cvičit ramena na začátku tréninku před prsama. Tím by došlo k jejich vyčerpání a dostalo by se víc na prsa.
Odpovědět
#3
dobrý den, mám úplně stejný problém všechno mě bere přední ramena ať dělám cokoliv.
Odpovědět
#4
Měl jsem podobný problém, vyřešil to širší úchop a tyč pod bradavkami. Chtělo to trochu experimentu typu vzít jednoručku, druhou ruku na prsa a zkoušet pohyby a cítít kdy a jak to zabere, zkus to takhle.
Odpovědět
#5
Důležité pro to, aby nebolely ramena je postavení loktů. Lokty by neměly být 90° s rameny, ale cca 30° dolů. To znamená lokty blíže k tělu.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)