Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Supersérie
#1
Dobrý den,
když přijde na to cvičit supersérie, co je podle Vás nejúčinnější/nejsmysluplnější? Řekněme že bych chtěl zařadit supersérii na triceps. Mám zvolit první cvik na jednu hlavu a druhý na tu samou, nebo na jinou? Kdybych cvičil nohy, řekněme předkopávání, měl bych se potom jít dodělat na úzké dřepy nebo zakopávání? Zkrátka jestli se v supersérii zaměřit na jednu část svalu, na různé části jednoho svalu nebo na jiné svaly úplně (triceps+biceps, střední+přední ramena,...)

Děkuji a přeji hezký den!
Odpovědět
#2
Dobrý den,

supersérie se všeobecně říká složení 2 a více cviků na 1 svalovou partii. Pokud se svalové partie střídají, mluvíme o tzv. antagonistických supersériích. Ale je fakt, že spousta lidí říká supersérii oběma způsobům.
Takže se na vaší otázku v podstatě nedá odpovědět. Ty superky se dělají proto, aby se co nejvíce koncentrovala krv v dané oblasti. Určitě je pitomost dělat v supersérii ramena a nohy. Nebo biceps a lýtka. Ale biceps a triceps už jde dohromady skvěle, protože docílíte koncentrace krve v jedné malé svalové oblasti.
Odpovědět


[-]
Rychlá odpověď
Zpráva
Text Vaší zprávy:

Obrázková verifikace
Do textového pole dole zadejte text, který vidíte na obrázku vlevo. Toto opatření má znemožnit psaní příspěvků spam robotům.

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)